Gå til innhold

Nysgjerrig :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skravler på skype med bestisen og skal snart kverke zombier på xbox'n:)

Skrevet

Kjeder rævva av meg mellom to lange vakter på jobb. Irriterer meg over at naboen har fest og henger på kg. Skikkelig lite givende kveld :glare:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Kjeder rævva av meg mellom to lange vakter på jobb. Irriterer meg over at naboen har fest og henger på kg. Skikkelig lite givende kveld :glare:

Jeg kan komme å holde deg med selvskap, sitter også bare å ikke har noe å gjøre

• Liker 2
Skrevet

Sløver på KG og skal begynne på siste episode av Walking Dead sesong 2, og så må jeg finne ut hva jeg skal kaste bort resten av kvelden på ^^

Skrevet

Spiser sushi og tilfeldig switching på tv, haha... Rolig innekveld for min del i alle fall :sleeping:

Skrevet

Jeg kan komme å holde deg med selvskap, sitter også bare å ikke har noe å gjøre

Naaaw, det hadde vært hyggelig det, Gunfreak :)

Skrevet

Selv er jeg hjemme.. :) ingen som skal ut?:)

Skrevet

Nei, tenkte ikke ut i kveld. :) Hjemme å spiser smågodt!

Anonym poster: e87806b3dbc6d4e4af37dc02a7e48999

Skrevet (endret)

En vanlig lørdag i alenemor livet ; spise sjokolade og spille swtor. :erter:

Endret av Nebula
Skrevet

Sløver på KG og skal begynne på siste episode av Walking Dead sesong 2, og så må jeg finne ut hva jeg skal kaste bort resten av kvelden på ^^

I morgen er det premiere på sesong 3!!!! :bolledeig:

• Liker 1
Skrevet

Hadde det ikke vært gøy å hatt en alenemor fest?:-)

• Liker 1
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Jeg er allitd hjemme på fredag og lørdag kveld. Eneste dagene hvor kino er helt utelukket, for jeg orker ikke å forholde meg til alle idiotene som raver rundt i sentrum etter 18:00 de dagene.

• Liker 1
Skrevet

I morgen er det premiere på sesong 3!!!! :bolledeig:

Ja, jeg må si at det var usedvanlig bra timet av meg å starte på den serien nå siste uka, og bli ferdig idag :D

Skrevet

Hjemme på daten som hver kveld.

Sukk

Anonym poster: 696673f085b8ab904b472eb30a367fc0

Skrevet

Ja, jeg må si at det var usedvanlig bra timet av meg å starte på den serien nå siste uka, og bli ferdig idag :D

Det får'r si! Det er noe annet enn meg som ble ferdig med sesong 2 for et halvt år siden ;) Avslutningen på sesong 2 er jo sinnsykt spennende! Ooooioioi, nå begynte jeg plutselig å glede meg veldig til i morgen! :nigo:

Skrevet

Det får'r si! Det er noe annet enn meg som ble ferdig med sesong 2 for et halvt år siden ;) Avslutningen på sesong 2 er jo sinnsykt spennende! Ooooioioi, nå begynte jeg plutselig å glede meg veldig til i morgen! :nigo:

Ja ble veldig overrasket av serien! Så blir gøy å forsette å følge med... og ja har en del serier som jeg må vente et helt år på selv... finnes ikke noe kjipere enn det :(

• Liker 1
Skrevet

Jeg er bare hjemme alene og kjeder meg halvt i hjel.

Skrevet

Hadde det ikke vært gøy å hatt en alenemor fest?:-)

Jo! :-)

Skrevet

Ja ble veldig overrasket av serien! Så blir gøy å forsette å følge med... og ja har en del serier som jeg må vente et helt år på selv... finnes ikke noe kjipere enn det :(

Skulle nesten ikke vært lov å vente så lenge med sesonger på serier :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...