Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tilbringer hele arbeidsdagen min foran dataskjermen, og det resulterer i tørr hud og såre øyne. Jeg merker mange ganger at jeg har behov for en oppfriskning i ansiktet, og synes det høres deilig ut med en fuktighetsspray.

Er det noen som kan anbefale en bra fuktighetsspray? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en spray fra Biotherm stående på kontoret, som jeg bruker på kalde vinterdager, når huden er tørr og stram.

Den funker fint som bare det :-)

Har igrunn ikke prøvd noen andre sprayer, så jeg har ikke så mye å sammenligne med, men er veldig fornøyd ihvertfall.

Skrevet

Jeg bruker soothing protection spray fra Dermalogica men er usikker på om jeg ville brukt den på jobb. Syns den legger en blank hinne utenpå huden men det kan være det er bare min hud som er litt "rar"

Skrevet

Gir det noe særlgi med fukt hvis man har sminke, pudder, foundation osv?

Skrevet

Decelors Arome Floral (lys oransje sprayboks) er en velsignelse for oss som tilbringer mange timer foran skjermen. Den koster ca. 210 kroner men denne boksen har du i nesten ett helt år og da blir kostnadene lave.

Skrevet

Men hvordan gjør dere? Sprayer og gnir rundt? Ødelegger ikke det sminken? Og om dere ikke gnir, kommer det da inn i huden og gir fukt, hvis man har sminke på?

Skrevet
Men hvordan gjør dere? Sprayer og gnir rundt? Ødelegger ikke det sminken? Og om dere ikke gnir' date=' kommer det da inn i huden og gir fukt, hvis man har sminke på?[/quote']

Du holder boksen ca. 30-40 cm. fra ansiktet og gir ansiktet en dusj med spray, den trekker inn i huden på vel 30 sek. og du skal ikke gni eller ta deg i ansiktet på de sekundene. Om du bruker make-up spiller ingen rolle, sprayen trekker inn i huden uansett og tilfører masse fuktighet.

Skrevet

"Alle" merkene har en slik spray i sitt sortiment og du kan få dem helt nedi 30 kroner, men kvaliteten er veldig variabel, noen trekker ikke inn i huden godt nok og andre får make-upen til å renne så sats på ett godt merke først som sist.

Decelor og Biotherm synes jeg er de to beste og de ligger på samme prisnivå, 200 kr. +/-

Skrevet

Her mener jeg faktisk at Mary Cohr er bedre enn Decleor. Den er også billigere og lukter bedre (appelsin). Dessuten er den virkelig oppkvikkende, og man føler seg mer våken.

Skrevet

:oops: starie da, hva er det du holder på med :oops:

Skrevet

Enig med starie, Mary c sin er bedre enn Decleor.

Men den beste er MD sin er litt dyr 450 eller noe, men verd hver spray beskytter og mot forurensing og alt er superduperbra :Hehe:

Skrevet

Enig i at MD har den beste. Har ikke prøvd absoulutt alle, men ganske mange og MD er best.

Skrevet
Enig i at MD har den beste. Har ikke prøvd absoulutt alle' date=' men ganske mange og MD er best.[/quote']

Jeg synes den svir så veldig jeg.

Skrevet

Hvor får man tak i Mary C produkter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...