Gjest Martin Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Så jeg og denne jenta har holdt på kanskje 2-3 mnd nå. Hun har begynt å mase i det siste om at vi skal bli sammen, men jeg er usikker. Jeg kjenner flere av hennes venninner og de har fortalt meg ganske mye om hennes fortid (flere ons, trekanter, prøvd narkotika etc). Det tar lang tid før jeg virkelig får følelser for en jente, så jeg er ikke forelsket i henne. Jeg liker henne godt og kan kanskje se for meg at jeg kan forelske meg i henne på sikt, men samtidig synes jeg hennes fortid er et stort minus. Jeg tenker ikke så mye på det når vi er sammen, men når vi har vært borte fra hverandre en liten stund, blir jeg usikker på om hun er rett for meg. vet ikke helt hva jeg spør om her. Kanskje om jeg burde bare ignorere tvilen min og håpe den går over? Avslutte bare ting her og nå med henne? Eller bare fortsette å holde henne "på gress"?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Hvordan hadde du likt å bli holdt på gress? Anonym poster: cbc33296fa9f9a6a320b2d5de097c382 26
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Men hvorfor dater du henne da? For å få sex???? 9
Sulosi Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Det er utrolig sårende å bli holdt på gress. 7
Ignatios Skrevet 13. oktober 2012 #5 Skrevet 13. oktober 2012 Fortid er fortid og folk forandrer seg. Du burde ikke henge deg opp i hva hun gjorde før hun traff deg, det er overhodet ikke konstruktivt. 23
mammamora90 Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 Det er din avgjørelse å ta. De fleste har en seksuell fortid, det er det bare å finne seg i, rett og slett. Når det kommer til narkotikamissbruken hennes, så trenger det heller ikke være et problem så lenge hun er helt ren i dag og at både du og hun selv stoler på at det ikke blir noe tilbakefall på den biten. Se heller på hvordan hun er den dag i dag, isteden for å dømme henne for feil hun gjorde før, spesielt om dette er veldig lenge siden. 6
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. oktober 2012 #7 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Så jeg og denne jenta har holdt på kanskje 2-3 mnd nå. Hun har begynt å mase i det siste om at vi skal bli sammen, men jeg er usikker. Jeg kjenner flere av hennes venninner og de har fortalt meg ganske mye om hennes fortid (flere ons, trekanter, prøvd narkotika etc). Det tar lang tid før jeg virkelig får følelser for en jente, så jeg er ikke forelsket i henne. Jeg liker henne godt og kan kanskje se for meg at jeg kan forelske meg i henne på sikt, men samtidig synes jeg hennes fortid er et stort minus. Jeg tenker ikke så mye på det når vi er sammen, men når vi har vært borte fra hverandre en liten stund, blir jeg usikker på om hun er rett for meg. vet ikke helt hva jeg spør om her. Kanskje om jeg burde bare ignorere tvilen min og håpe den går over? Avslutte bare ting her og nå med henne? Eller bare fortsette å holde henne "på gress"? Det skal du ta med en klype salt. For noen venner hun har! Synes du skal høre hennes side av saken iallefall. Endret 13. oktober 2012 av Evilposelos 12
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #8 Skrevet 13. oktober 2012 Du hører på hva andre forteller deg om henne og trekker konklusjoner derfra? Hvorfor dater du henne egentlig? Det finnes mange mennesker som gjør det de kan for og ødelegge for andre, hva med og snakke med den du dater? tenk hvis det ikke stemmer? Du skal aldri holde noen på gress dersom de ønsker noe annet, det er skikkelig dårlig gjort.
Gjest Gunfreak Skrevet 13. oktober 2012 #9 Skrevet 13. oktober 2012 Ser ikke hvordan ONS og trekanter har noe å si, bare fordi hun har hatt en trekant betyr ikke at hun ikke kan være trofast eller slike ting. Det med narkotika kommer jo ann på, det er forskjell på å røyke litt weed nå og da, og det å snorte kokain regelmessig, men viss du ikke bruker narkotika nå skal jo ikke det heller være et problem. 6
Gjest martin Skrevet 13. oktober 2012 #10 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg dater henne fordi vi har det gøy sammen, hun er pen og sexen er bra.
Gjest Gunfreak Skrevet 13. oktober 2012 #11 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg dater henne fordi vi har det gøy sammen, hun er pen og sexen er bra. Så du kan ha sex med henne, men syns det er ekelt at hun har at ONS? Dere er jo egenltig ikke noe mer enn fuckbuddies. Så jeg syns ikke du skal dømme henne for mye. 17
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #12 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg dater henne fordi vi har det gøy sammen, hun er pen og sexen er bra. DU HAR FORTSATT IKKE SVART PÅ DET FØRSTE SPØRSMÅLET! Anonym poster: cbc33296fa9f9a6a320b2d5de097c382 1
_Tvillingjenta_ Skrevet 13. oktober 2012 #13 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Ser ikke hvordan ONS og trekanter har noe å si, bare fordi hun har hatt en trekant betyr ikke at hun ikke kan være trofast eller slike ting. Det med narkotika kommer jo ann på, det er forskjell på å røyke litt weed nå og da, og det å snorte kokain regelmessig, men viss du ikke bruker narkotika nå skal jo ikke det heller være et problem. Det står jo bare at hun har prøvd narkotika. Ikke at hun er bruker. Og det er vel en drøss mennesker som har prøvd en eller annen form for knark i ungdommen, uten å ha endt opp som (mis)bruker av den grunn. Og til TS: Jeg synes du skal snakke med henne om dette, og heller ta en avgjørelse basert på hennes uttalelser. Og når det kommer til seksuell fortid så regner jeg med at du ikke er helt ukjent med dette selv, uten at det skal ha noe å si for dine fremtidige forhold? Endret 13. oktober 2012 av _Tvillingjenta_ 2
Gjest anonym Skrevet 13. oktober 2012 #14 Skrevet 13. oktober 2012 La denne stakkars jenten gå til en annen som faktisk er sikker på at han vil ha og vil være med henne. Idiot..
Gjest martin Skrevet 13. oktober 2012 #15 Skrevet 13. oktober 2012 Det skal du ta med en klype salt. For noen venner hun har! Synes du skal høre hennes side av saken iallefall. Hva mener du? At det de sier ikke er sant? Har ingen grunn til å tro at de lyver. Når det gjelder narkotika, var hun aldri misbruker. Hun prøvde kokain (og kanskje andre ting?) et par ganger i forbindelse med fester og slikt. Hun levde visstnok et litt utsvevende liv, med mye festing og en god del forskjellige menn. Ikke helt det jeg så for meg at jeg skulle tilbringe resten av livet mitt med (jeg er 28. Hun er 26).
_Tvillingjenta_ Skrevet 13. oktober 2012 #16 Skrevet 13. oktober 2012 Hva mener du? At det de sier ikke er sant? Har ingen grunn til å tro at de lyver. Når det gjelder narkotika, var hun aldri misbruker. Hun prøvde kokain (og kanskje andre ting?) et par ganger i forbindelse med fester og slikt. Hun levde visstnok et litt utsvevende liv, med mye festing og en god del forskjellige menn. Ikke helt det jeg så for meg at jeg skulle tilbringe resten av livet mitt med (jeg er 28. Hun er 26). Alle har en fortid, inkludert deg. Siden du er så rask til å dømme henne, regner jeg med at har levd er rolig og tilbaketrukket liv uten festing og sex? 7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #17 Skrevet 13. oktober 2012 HVORDAN HADDE DU LIKT DET HVIS EN JENTE DU VAR SKIKKELIG FORELSKET I HOLDT DEG PÅ GRESS OG LEKTE MED FØLELSENE DINE, MARTIN? Anonym poster: cbc33296fa9f9a6a320b2d5de097c382 20
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #18 Skrevet 13. oktober 2012 Om det bare er fortid så har det jo ikke noe å si. Men er fair å vente med å bli sammen om du ikke har følelser, men tror du kan få det. Anonym poster: ab6df8a555691e71a81a4ce24ad54f60
Gjest BettyBoop Skrevet 13. oktober 2012 #19 Skrevet 13. oktober 2012 Så jeg og denne jenta har holdt på kanskje 2-3 mnd nå. Hun har begynt å mase i det siste om at vi skal bli sammen, men jeg er usikker. Jeg kjenner flere av hennes venninner og de har fortalt meg ganske mye om hennes fortid (flere ons, trekanter, prøvd narkotika etc). Det tar lang tid før jeg virkelig får følelser for en jente, så jeg er ikke forelsket i henne. Jeg liker henne godt og kan kanskje se for meg at jeg kan forelske meg i henne på sikt, men samtidig synes jeg hennes fortid er et stort minus. Jeg tenker ikke så mye på det når vi er sammen, men når vi har vært borte fra hverandre en liten stund, blir jeg usikker på om hun er rett for meg. vet ikke helt hva jeg spør om her. Kanskje om jeg burde bare ignorere tvilen min og håpe den går over? Avslutte bare ting her og nå med henne? Eller bare fortsette å holde henne "på gress"? Du holder henne faen ikke på gress!!! Om du ikke vil ha et forhold til henne så får du faen meg være mann nok til å være ærlig og bryte med henne. 5
Gjest BettyBoop Skrevet 13. oktober 2012 #20 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Hva mener du? At det de sier ikke er sant? Har ingen grunn til å tro at de lyver. Når det gjelder narkotika, var hun aldri misbruker. Hun prøvde kokain (og kanskje andre ting?) et par ganger i forbindelse med fester og slikt. Hun levde visstnok et litt utsvevende liv, med mye festing og en god del forskjellige menn. Ikke helt det jeg så for meg at jeg skulle tilbringe resten av livet mitt med (jeg er 28. Hun er 26). Du finner ikke ut om de juger før du spør jenta selv. Og jeg venter også på at du skal svare på hvordan du hadde likt det om det var DU som ble holdt på gress. Faen så mange drittsekker av noen menn som finnes. Jeg har deita sånne som deg og det var ikke en god følelse Endret 13. oktober 2012 av BettyBoop 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå