Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så "heldig" at selv om jeg har et skolebarn og er godt opp i 20 årene, så ser jeg veldig ung ut! Jeg har ikke endret meg stort siden jeg var 17-18 år (ikke negativt).

Men så er det det at jeg ikke er så tiltrukket til mine jevngamle gutter/menn... Er det negativt å ha et ungt utseende, om man helst vil finne seg noen som er mye eldre enn seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det er sikkert individuelt, men uansett bør du ikke gå noe særlig over 10 år eldre.

Skrevet

Tja, det er sikkert individuelt, men uansett bør du ikke gå noe særlig over 10 år eldre.

Hvorfor ikke eldre? :fnise:
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke eldre? :fnise:

Fordi at ulike generasjoner som regel ikke passer så veldig godt i sammen i hverdagene ;) hehe

• Liker 2
Skrevet

Fordi at ulike generasjoner som regel ikke passer så veldig godt i sammen i hverdagene ;) hehe

Sånnsett ja. Det har du rett i, alle er forskjellige.

Trives best men folk som er eldre, hvilket man også kan se på min vennekrets. :) De ligger på 35-42år, hvor jeg er yngstemann og høyt elsket. :rolleyes:

Skrevet

Sånnsett ja. Det har du rett i, alle er forskjellige.

Trives best men folk som er eldre, hvilket man også kan se på min vennekrets. :) De ligger på 35-42år, hvor jeg er yngstemann og høyt elsket. :rolleyes:

Fordelen med venner er at man slipper å måtte bo i sammen med dem ;) hehe

• Liker 1
Skrevet

Fordelen med venner er at man slipper å måtte bo i sammen med dem ;) hehe

Men det kan man også si om en ung. Du vet aldri hva du har inntil du får han i hus!

Får se hva som skjer? Vet bare at jeg må prøve noe annet enn "smårips" en stund fremover, har ingen gifteplaner.

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Jeg er så "heldig" at selv om jeg har et skolebarn og er godt opp i 20 årene, så ser jeg veldig ung ut! Jeg har ikke endret meg stort siden jeg var 17-18 år (ikke negativt).

Men så er det det at jeg ikke er så tiltrukket til mine jevngamle gutter/menn... Er det negativt å ha et ungt utseende, om man helst vil finne seg noen som er mye eldre enn seg selv?

nei. du er jo ikke en tenåring selv om du ser ut som en. Mulig eldre menn vil synes du ser barnslig ut og styre unna fordi de tror du bare er 17 men... Endret av BettyBoop
Skrevet

Jeg syns ikke du skal bekymre deg for det. En mann som faller for deg, faller nok for en kombinasjon av ditt indre og ditt ytre. Å se ung ut er jo som regel heller en fordel enn en ulempe :)

Skrevet

Men det kan man også si om en ung. Du vet aldri hva du har inntil du får han i hus!

Får se hva som skjer? Vet bare at jeg må prøve noe annet enn "smårips" en stund fremover, har ingen gifteplaner.

Joda, det er sant det. Kjenner ingen før man bor i sammen med dem. Altså noe man ikke alltid ønsker å utsette seg for.

Skrevet

Å se ung ut er ikke noe å skamme seg over. Bare en fordel. Selvsagt hvis man til stadighet blir spurt om leg på polet, utesteder og lignende, så er ikke det noe morsomt, men fordelene er mange flere. Bare tenk framover. Heller ikke noen skam å finne en yngre mann, like gjerne det som en gammal gubbe på 80.

Skrevet

nei. du er jo ikke en tenåring selv om du ser ut som en. Mulig eldre menn vil synes du ser barnslig ut og styre unna fordi de tror du bare er 17 men...

Den jeg og tenker litt på...! Uansett hvor mye høgskole jeg har gått på kan ikke endre faktum ang at jeg ser ung ut.

Jeg får vel bare håpe at jeg ser ut som jeg er 25 når jeg er 40... Ser ut som det er denne veien det går. :fnise: DA skal jeg ikke klage!

Skrevet

Å se ung ut er ikke noe å skamme seg over. Bare en fordel. Selvsagt hvis man til stadighet blir spurt om leg på polet, utesteder og lignende, så er ikke det noe morsomt, men fordelene er mange flere. Bare tenk framover. Heller ikke noen skam å finne en yngre mann, like gjerne det som en gammal gubbe på 80.

Takk, det hørtes positivt ut! :)

(men jeg vil ikke date noen som er eldre enn foreldrene mine (og besteforeldre), det blir bare litt rart)

Skrevet

Takk, det hørtes positivt ut! :)

(men jeg vil ikke date noen som er eldre enn foreldrene mine (og besteforeldre), det blir bare litt rart)

Var kanskje å sette det litt på spissen, men bra at du ikke tar så hardt i da. Håper du finner en som kan passe.

Skrevet

Var kanskje å sette det litt på spissen, men bra at du ikke tar så hardt i da. Håper du finner en som kan passe.

Takk, finner noe jeg vil ha til slutt!

Skal ikke ha noen inn i huset, det får han eie selv! Så jeg tar det med ro :)

Skrevet

Takk, finner noe jeg vil ha til slutt!

Skal ikke ha noen inn i huset, det får han eie selv! Så jeg tar det med ro :)

Dette har jeg stor tro på at du vil greie. Ønsker deg masse lykke til på din ferd.

Gjest Katten.
Skrevet

Så lenge du finner en partner i samme livssituasjon som deg, så har alder lite å si :)

• Liker 1
Skrevet

Har aldri forstått hva alder har med et forhold å gjøre. Det er så mye annet som teller mer enn akkurat antall rynker i ansiktet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...