Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lepper kommer i så mange fargenyanser og fasonger! Hvordan ser dine ut? Og liker du dem? Hvilke produkter bruker du på leppene dine for å holde dem slik du vil ha dem?

Får vel begynne selv:

post-39986-0-79543500-1350138432_thumb.j

Her har jeg bare på Body Shops hemp-leppepomade. Er på slutten av (nok en) ond sirkel med pilling på leppene, så nå ser de ok ut. Men de er ganske harde og "knudrete" siden det har grodd etter pillngen.

Hvordan er DINE lepper? :)

Edit: Beklager uklart bilde!

Endret av Snikk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg är väldigt nöjd med mina läppar. De är ungefär som dina, fast överläppen är lite mer fyllig.

Jag har naturligt röda-rosa läppar så det är bara om jag druckit för lite som jag behöver ta läppglans eller pomande.

Skrevet

Leppene mine har veldig sterk farge naturlig. Av produkter bruker jeg alt fra bare leppepomade til gloss og leppestift. Liker å variere :)

Ja, jeg liker leppene mine. Jeg skulle kanskje ønske de hadde litt lysere farge så leppestifter ikke skinner så mye igjennom, men jeg liker fasongen.

Leppene mine med blank leppepomade:

http://bildr.no/view/1294686

Anonym poster: 45efdcd8a075a5cb363e2ebe059a8080

• Liker 3
Gjest Loverdose
Skrevet

Leppene mine er alt for smale, syns jeg. Har mange ganger vurdert restylane, men problemet er at munnen min er ganske liten - og er da redd for at det kan se fælt ut om jeg fyller på leppene. Så tror jeg bare må akseptere dem slik som de er... Selv om jeg ikke vil. :gjeiper:

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Leppene mine er ikke superfyldige, men de er i en passe størrelse og er definerte med en fin rosefarge. Så jeg slipper å bruke leppestift for å ha farge på leppene, men på en annen side er det kjipt at jeg må jobbe ekstremt med produkter for å kunne få en nude look.

Kunne ikke tenkt meg større lepper, men hadde passet ansiktet mitt fint med lepper som er litt mer trutmun-ish. Dette vet jeg fordi jeg har hatt en allergisk reaksjon hvor leppene var det første som hovnet opp. Så faktisk ganske lekkert ut så fort den verste hevelsen gikk ned :laugh:

Skrevet

Er ganske fornøyd med leppene mine. Får utrolg mange komplimenter for de. De er ikke kjempestore, men ganske fyldige og de er symetriske. Bruker for det meste en naturlig rosafarge på leppene, en lipgloss fra clarins som heter eclat minute i fargen 01. Den er visst populær for den er alltid utsolgt hos kicks. I tillegg er den mye billigere enn fleste dyre merker. Om jeg skal ut eller noe kan det hende jeg bruker litt mer farge på leppene, en sjelden gang rød. Men føler leppene mine blir litt for store i rød. De er ganske myke men kan til tider på vinteren få litt sprekker, bruker carmex med kirsebær på leppene hver kveld før jeg skal sove. Da er de myke å fine til dagen etter.

Skrevet

Har alltid ønsket større og lysere lepper.. Fasongen er egentlig fin :)

Skrevet (endret)

Leppene mine er helt ok (og visstnok gode å kysse :Hehe:), men jeg skulle ønske overleppa mi var større! Også er de ofte tørre pga jeg snuser :forvirret:

Bruker som oftest bare rosa eos på de, den smaker godt og funker veldig godt mot tørrhet :)

Sånn ser de ut:

5k2jgh.jpg

Endret av Envy
Skrevet

Jeg har vel medium store lepper. Jeg får høre at de er ganske fyldige, men overleppa er veldig tynn. Greia er at jeg datt på kjeft, måtte sy underleppa, slik at den er veldig fyldig og bulkete med arr. Overleppa blir da veldig tynn i forhold til underleppa. Pga. dårlig blodsirkulasjon i arret blir hele underleppa blå-lilla om vinteren. Dette har jeg vurdert å fikse på flere ganger, men herregud, det er jo bare ei leppe.

Skrevet

Leppene mine har veldig sterk farge naturlig. Av produkter bruker jeg alt fra bare leppepomade til gloss og leppestift. Liker å variere :)

Ja, jeg liker leppene mine. Jeg skulle kanskje ønske de hadde litt lysere farge så leppestifter ikke skinner så mye igjennom, men jeg liker fasongen.

Leppene mine med blank leppepomade:

http://bildr.no/view/1294686

Anonym poster: 45efdcd8a075a5cb363e2ebe059a8080

Nydelige lepper!

(misunnelig)

Jeg skulle gjerne hatt fyldigere overleppe, føler proporsjonene på mine er helt rare. Men, men må jo bare leve med det (tør aldri i verden ta botox)

Skrevet

Tja.. De er ganske normale, vil jeg tro. Litt hjerteform-aktige og smale. Forfra ser de fine ut, men fra siden ser man dem nesten ikke..

Skrevet

Det finns ingen fulare (enligt mig) än fula sprutade "ank"läppar. Usch. Då är ALLT bättre än det!

Skrevet

Har ikke noe spesielt forhold til mine lepper, hverken liker eller misliker dem. Her uten sminke forøvrig.

Anonym poster: 58ca6a335b7b371d9425bcc7bd6ce1de

Anonym poster: 58ca6a335b7b371d9425bcc7bd6ce1de

post-37809-0-70748400-1350160936_thumb.j

Skrevet

Eneste jeg gjør, og som jeg kan gjøre for leppene mine, er å bruke leppeomade for å holde fukt i de.

Er ikke fornøyd. De er så skjeive og lite symmetriske at det er helt latterlig. Har ganske sterk farge på leppene og må hele tiden dempe med foundation elns, eller så blir den merkelig fasongen veldig tydelig.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med hvordan leppene mine ser ut i utgangspunktet. Synes de er akkurat passe fyldige og kunne aldri tenkt meg å ha noe større. Problemet er derimot at jeg sliter med tørre/sprukne lepper. Har hatt dette problemet hele livet og er fullstendig avhengig av lypsyl og spesielle kremer når det blir kaldt ute. Leppene mine forandrer seg også dersom jeg stresser. Ikke så kult!

På bildet har jeg ingenting på leppene.

post-52102-0-55541500-1350161468_thumb.j

Skrevet (endret)

Nokså fornøyd egentlig, dog litt asymmetriske etter tidenes fall i slalåmbakken...

Edit: har kun litt carmex på, men fargen ljuger litt allikevel, egentlig litt dypere/mørkere rosa.

Endret av Harlequin
Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Jeg liker leppene mine, selv om jeg gjerne skulle fyllt på i overleppa, men det er mange som har mindre overleppe enn underleppe, så det gjør ikke stort. De er ganske fyldige, men det passer til annsiktet mitt, så det bryr meg ikke =)

Mine er ganske lyse i fargen, og fader ut til hudfarget i kantene, men om jeg spiser sterk mat, drikker alkohol o.l. blir de veldig rosa. Her har jeg kun leppomade, og er egentlig kun det jeg bruker for å ta vare på dem, men elsker å bruke leppestifter for å få litt farge =)

Skrevet

Hei.

Leppene mine er helt passe - nærmere fyldige, enn tynne, tror jeg. Jeg synes de er helt fine, så er egentlig fornøyd med dem, men jeg hadde selvsagt ikke hatt noe imot om de var litt større! ;)

Skrevet

Jeg liker leppene mine, selv om jeg gjerne skulle fyllt på i overleppa, men det er mange som har mindre overleppe enn underleppe, så det gjør ikke stort. De er ganske fyldige, men det passer til annsiktet mitt, så det bryr meg ikke =)

Mine er ganske lyse i fargen, og fader ut til hudfarget i kantene, men om jeg spiser sterk mat, drikker alkohol o.l. blir de veldig rosa. Her har jeg kun leppomade, og er egentlig kun det jeg bruker for å ta vare på dem, men elsker å bruke leppestifter for å få litt farge =)

Du har nydelige lepper! :laugh:

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Du har nydelige lepper! :laugh:

Åå, takk skal du ha =D :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...