Nusseli Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Vil kunne skifte mellom svensk og norsk, kunne det på min førrige pc men min nye later meg ikke gjøre det. Noen som vet hvordan man gjør det? http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows/downloads/xp-mui Får denne mld når jeg søker på det...
Gjest Sakone Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Gå inn i kontroll panel, der kan du endre tastur. Så bare å trykke legg til svensk tastatur. Og da kan du veksle mellom norsk og svensk tastatur Endret 13. oktober 2012 av Sakone
Lutetium 71 Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Sannsynligvis vil du ikke bytte språk på hele windowsen, men bare i tastaturoppsettet? Se her.
Nusseli Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2012 Jösses så enkelt! Haha Tack, tar nog bort detta inlägget. Vill ju inte att folk ska dra några slutsattser om oss svenskar tihi
Lutetium 71 Skrevet 13. oktober 2012 #5 Skrevet 13. oktober 2012 Jösses så enkelt! Haha Tack, tar nog bort detta inlägget. Vill ju inte att folk ska dra några slutsattser om oss svenskar tihi Råder deg til å la det stå, men gjør som du vil. Alle slike tråder er en grei database med problemløsninger folk på kg kan søke i.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 Vil kunne skifte mellom svensk og norsk, kunne det på min førrige pc men min nye later meg ikke gjøre det. Vet du den knappen bredvid å? Norska alltså. Den har två prickar överst. Tryck på den och tryck på O. Tryck på den igen och tryck på A. Så enkelt! Anonym poster: dd828c6494bb1d532e4ec47ca59435c1
Nusseli Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2012 Du har rätt! Jag offrar mig för "KG-heten". Alla behöver vi lite skratt i vardagen och kanske något nytt att lära sig ibland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå