Gjest Ayna Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg er 20 år og har vært forelsket/betatt av en gutt i 2 måneder nå. Vi studerer sammmen og er like gamle. Men tror du ikke at jeg fikk akkurat vite at han har fått seg en elsker/blitt sammen med ei på 35 år???? Hva skjer med verden egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Han er en fyr som bare kan elske litt gamlere kvinner. jeg støtter på slike stadig vekk.
Lalunaa Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Verden har funnet ut at alder bare er et tall, tiltrekking-kjemi og kjærlighet bør ikke styres av alder. Hadde noen av de vert mindreårig eller pensjonister hadde jeg kanskje ikke skrevet dette, men jeg blir 30 i år og har venner i alderen 20-40 3
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #5 Skrevet 13. oktober 2012 Hva har hun som jeg ikke har? Livserfaring. 6
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #7 Skrevet 13. oktober 2012 Og det vil si?????? Ikke så usikker og lurer ikke på hva som skal til for at folk finner hverandre, kanskje. 6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #8 Skrevet 13. oktober 2012 Hva har hun som jeg ikke har? Det har seg sånn at når tyngdekrafta tar over kroppen til kvinner, alt begynner å henge, så trenger de bekfreftelse akkurat slik som andre. Så de forfører en yngre og dum gutt for å opprettholde det dem har av selvtillit igjen. Din kompis er denne gutten. Haha, neida. Sikkert spennende for dem begge Anonym poster: bc80c663f4bb0236c544c67c303b8b37 1
Nusseli Skrevet 13. oktober 2012 #9 Skrevet 13. oktober 2012 Ikke så usikker og lurer ikke på hva som skal til for at folk finner hverandre, kanskje. Frekk du er! Vet du hva TS, du har både kroppen og åren framöver på din sida. Ansikte också för del delen, inte massa rynkor eller jätte mycket bagage. Skillnaden kanske är mer att denna kvinnan vågade visa rätt fram vad hon ville? Om du inte har öppnat upp dig för han du är kär i så är det inte så mycket han kan göra åt det..? 2
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #10 Skrevet 13. oktober 2012 Frekk du er! Vet du hva TS, du har både kroppen og åren framöver på din sida. Ansikte också för del delen, inte massa rynkor eller jätte mycket bagage. Skillnaden kanske är mer att denna kvinnan vågade visa rätt fram vad hon ville? Om du inte har öppnat upp dig för han du är kär i så är det inte så mycket han kan göra åt det..? Jeg ser ikke det frekke i det der jeg skrev over. 8
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #11 Skrevet 13. oktober 2012 Frekk du er! Vet du hva TS, du har både kroppen og åren framöver på din sida. Ansikte också för del delen, inte massa rynkor eller jätte mycket bagage. Skillnaden kanske är mer att denna kvinnan vågade visa rätt fram vad hon ville? Om du inte har öppnat upp dig för han du är kär i så är det inte så mycket han kan göra åt det..? Hahaha Du snakker om at andre er frekk, men gjør jo det samme selv. Her antyder du at kvinner på 35 år er rynkete hengepupper med mye bagasje. Anonym poster: 4a32b80467dc52459a62f80af96ffed9 14
Nusseli Skrevet 13. oktober 2012 #12 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg ser ikke det frekke i det der jeg skrev over. Tyckte bara att det verkade lite överlägset med och allt i inlägget. TS är ju uppenbart i hjärtesorg, allt har sin plats men vet inte hur mycket bättre dina inlägg fick henne att känna sig? Dessutom så skriver du som om det är den enda sanningen och det är det inte. Många yngre killar har äldre kvinnor av andra själ än det du skrev. Den ju också vara så att det var lätt tillgängligt sex..
Nusseli Skrevet 13. oktober 2012 #13 Skrevet 13. oktober 2012 Hahaha Du snakker om at andre er frekk, men gjør jo det samme selv. Her antyder du at kvinner på 35 år er rynkete hengepupper med mye bagasje. Anonym poster: 4a32b80467dc52459a62f80af96ffed9 Jag skrev aldrig något om hengepupper? Mitt svar i tråden var mer som ett svar i den andra riktningen än vad "gjest" svarade i, bara för att ha två extremer redan färdig skrivt. Det kommer säkert kommer med i tråden ändå men tyckte att det passande med ett fräckt svar tillbaka.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #14 Skrevet 13. oktober 2012 Tyckte bara att det verkade lite överlägset med och allt i inlägget. TS är ju uppenbart i hjärtesorg, allt har sin plats men vet inte hur mycket bättre dina inlägg fick henne att känna sig? Dessutom så skriver du som om det är den enda sanningen och det är det inte. Många yngre killar har äldre kvinnor av andra själ än det du skrev. Den ju också vara så att det var lätt tillgängligt sex.. ' Virker pinadø ikke som at han er interessert i bare lett tilgjengelig sex når han faktisk blir sammen med henne. Det fattes inte i hop, da. 3
Cathrine88 Skrevet 13. oktober 2012 #15 Skrevet 13. oktober 2012 Det betyr vel, sjokkerende nok, at de er tiltrukket av og forelska i hverandre. Det trenger overhodet ikke å bety at han 'bare kan elske eldre kvinner' eller at hun 'trenger bekreftelse for å opprettholde det hun har igjen av selvtillit.' Ingen grunn til å rakke ned på verken yngre eller eldre kvinner. 12
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2012 #16 Skrevet 13. oktober 2012 Hahaha Du snakker om at andre er frekk, men gjør jo det samme selv. Her antyder du at kvinner på 35 år er rynkete hengepupper med mye bagasje. Anonym poster: 4a32b80467dc52459a62f80af96ffed9 En hel del flotte kvinner i 30-årene. Man får jo ikke automatisk stygge pupper og slengrefitte fordi man fyller 30 år. 3
Bachata Skrevet 13. oktober 2012 #17 Skrevet 13. oktober 2012 Har du tenkt tanken på at han kanskje liker personligheten hennes TS? Det at unge kvinner tror eldre kvinner bare består av rynker, hengepupper og negativ bagasje, er nemlig noe dere lærer er feil, når dere får litt mer livserfaring og noen år til på r*va. Kanskje hun har en helt herlig personlighet? Kanskje han finner henne råsexy? Kanskje han bare er ute etter et eventyr og hun vil det samme? 3
Cleopatra Skrevet 13. oktober 2012 #18 Skrevet 13. oktober 2012 Å det kan også hende at hun ser mye yngre ut enn det hun faktisk er, og det er det mange som er.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #19 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg var sammen med en 21 åring når jeg var 35. Vi hadde masse å snakke om, jeg har/hadde masse kunnskap han fant facinerende å suge til seg/diskutere. Jeg fikk ham til å le masse, viste ham filmer og bøker han aldri hadde truffet på uten meg. Han sa han ble sliten av å prøve å snakke med jenter på egen alder, de hadde liten verdenskunnnskap, mye kunnskap om seg selv, tomprat som kjedet ham. Hadde det vært mindre sårende for deg om han ble sammen med en 19-åring? Anonym poster: 4dd9aa1ac8921ad080b2aea4052bfa49
Gjest summerbie Skrevet 13. oktober 2012 #20 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg er 20 år og har vært forelsket/betatt av en gutt i 2 måneder nå. Vi studerer sammmen og er like gamle. Men tror du ikke at jeg fikk akkurat vite at han har fått seg en elsker/blitt sammen med ei på 35 år???? Hva skjer med verden egentlig? Sex sex sex... Ei på 35 er mer erfaren og har mer å tilføye en uerfaren mann. Det er nok det som frister den unge mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå