Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går klemte jeg ut en liten kvise, men nå kommer det masse væske ut derfra. Det er dermed vått der, og sminke oppå holder ikke..

Hvordan få stedet til å slutte å væske? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regna med du har slutta å pelle etter at du klemte den tom? Om det ikke slutter, ville jeg enten satt et plaster over til det stoppet, prøvd å tørke den ut med feks tannkrem, eller brukt flytende plaster. :)

Det er i alle fall de tingene jeg kommer på som jeg ville prøvd. :)

Anonym poster: 135831abe12661c717cf02f206898dc4

Skrevet

Ha en bit dopapir mellom fingeren og kvisen og hold press på den.

Anonym poster: 79f6fe478b38aba0f2e998c0fb39eab5

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

munnsårplaster fra compeed.

Skrevet

Nå har den blitt til en sånn svær, gul, voksende klump. Hvordan fjerner jeg den... tørker ut, kanskje? har hatt det før, men da ble det til at jeg rev den vekk, fikk tilbake, rev av....og fikk DET arret

Gjest Memories
Skrevet

Da er det jo mer igjen i den. Enten må du vente til den går bort av seg selv, eller så kan du prøve med tannkrem eller så kan du prøve å klemme ut siste rest.

Skrevet

Nå har den blitt til en sånn svær, gul, voksende klump. Hvordan fjerner jeg den... tørker ut, kanskje? har hatt det før, men da ble det til at jeg rev den vekk, fikk tilbake, rev av....og fikk DET arret

Når du får gule hoder på kvisen etter det har væsket er det mest sannsynlig på grunn av mer bakterier som fikk strømme til. Stikk hull med en steril nål og klem det ut med bomull over fingertuppene. Ta på litt sårrens som pyrisept og en liten dæsj aloe vera.

Anonym poster: 79f6fe478b38aba0f2e998c0fb39eab5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...