Gå til innhold

Hvordan ser din perfekte venninne ut?

Fremhevede innlegg

Gjest lille_ meg
Skrevet

Om du kunne forme dine venninner, hvordan ville de være ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Seleena
Skrevet

Min bestevenninne er "perfekt". Hun er så god og snill. Vil ikkje endre noko.

:kose:

Men eg skjønnar ikkje heilt kva du meinar. Sånn utseendemessig? Eller?

Skrevet

Min beste venninne er også perfekt. Hun kan lytte til det jeg sier, gir råd og støtter med gjennom de valg jeg tar.

Tolket overskriften litt mot det holdet at du er interessert i utseendet på bestevenninna, men det spiller ingen rolle for meg. Det er tross alt det indre som teller :enig_animasjon:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Utseende bryr jeg meg ikke om når det kommer til venner, for det er det indre som teller.

Min bestis er perfekt som hun er :-) :kose:

Gjest sexysadie
Skrevet
Om du kunne forme dine venninner' date=' hvordan ville de være ?[/quote']

Vil ikke forme venninnene min, de er deilige som de er.

Skrevet

En venninne er en som vet alt om det og likevel er glad i deg... det er et ordtak som jeg setter stor pris på og det gjenspeiler mitt forhold til min beste venninne. :P

Skrevet

Kvinner former seg selv, menn former hverandre.

[Once made equal to man, woman becomes superior. - Socrates]

Skrevet

Jeg ville ikke formet henne selv om jeg hadde muligheten.

Hun får se ut som hun vil for meg.

Det viktigste er at hun er den hun er, snill,god, ærlig osv.

Skrevet

formulerte meg nok litt feil. Tenkte overhodet ikke på utseende.

Skrevet

Min beste venninne er perfekt.. nesten.

Hun har alltid tid til meg, men blir heller ikke sur og grinete om det går en stund mellom hver gang vi snakkes.

Vi er egentlig i samme "fase" også. Er samboere, uten barn med en hektisk hverdag på jobb. Vi er derfor opptatt av de samme tingene.

Men samtidig som vi er helt på nett har hun sine egne ting som gjør henne til en spennende samtalepartner. Jeg tror at hun føler det på samme måte.

Vi har en verden som begge lever i og som vi deler. Derfor kan vi diskutere ting som angår oss begge.

Men vi har også hver vår verden som vi IKKE deler. Og den er spennede å snakke om den også.

Hun er god å snakke med. Sier hva hun mener, men støtter meg uansett.

Vi har samme sans for humor og snakker samme språk.

Dette er det viktigste for meg.

Skrevet

Jeg har ingen BESTEvenninne jeg... :cry: Men skulle veldig gjerne hatt det da!! Men venninna mi som er meg nærmest, er også mitt søskenbarn, men vi bor desverre litt for langt fra hverandre. Vi har det superartig når vi er sammen, og er veldig like på mange ting...Vi snakker med hverandre om alt! :kose:

Skrevet

Viktig at hun er morsom, pratsom, blid og hyggelig og ler mye. Og på nett med meg, god match.

Gjest Zalomine
Skrevet

En som jeg kunne prate med om alt, kunne stole på, og som hadde noen av de samme verdiene i livet som meg...

Jeg har venninner. Laaaaaaaangt unna i andre deler av landet. Men en bestevennine, slik jeg beskrev, det har jeg aldri hatt, dessverre. SKulle ønske jeg hadde det...

Skrevet

Gud, jeg trodde det handlet om utseende. :skrekko'gru:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

mitt innlegg var bare en spøk for de som ikke tok den, jeg tøyser slik :cry:

Skrevet
mitt innlegg var bare en spøk for de som ikke tok den, jeg tøyser slik  :cry:

Vi vet, Kake. Glad i deg for at du er slik :kose:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet
:tommelsmil: Men hvor i heiteste er den fine rosa bimborødmesmileyen? Den som ser pp i luft og smiler ?DEN ville jeg brukt NÅ! :(
Skrevet

Min perfekte venninne ville hatt alle de samme interessene som meg. Jeg har flere gode venninner, men innenfor hver sin "sjanger". Det gjør meg alltid bekymret for at jeg skal kjede dem ved å snakke om noe de ikke interesserer seg for. Som f.eks. å legge ut om mine fantastiske barn til den single venninnen, eller diskutere trening og kosthold med min søte, elskelige venninne som veier 20 kilo og er en ekte sofapotet.

Når jeg tenker meg om, så finnes min perfekte venninne - det er lillesøsteren min! :ler:

Skrevet
Min perfekte venninne ville hatt alle de samme interessene som meg. Jeg har flere gode venninner, men innenfor hver sin "sjanger". Det gjør meg alltid bekymret for at jeg skal kjede dem ved å snakke om noe de ikke interesserer seg for. Som f.eks. å legge ut om mine fantastiske barn til den single venninnen, eller diskutere trening og kosthold med min søte, elskelige venninne som veier 20 kilo og er en ekte sofapotet.

Jeg har også "en venninne til hvert bruk".

En "barn, familie, snakkevenninne", og en "festevenninne".

De er utrolig forskjellige, og kunne aldri gått sammen.

Jeg føler at jeg på en måte må "presse ned" en del av personligheten min, med begge, fordi jeg passer sammen med hver av dem på så forskjellige måter.

Det er litt kjipt :( ,- så min drømmevenninde hadde vel vært en som levde litt i "begge verdner", sånn som meg. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...