Gå til innhold

Kommer han på besøk som en venn eller for å pule?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får besøk til helgen, men jeg aner bare ikke om han bare kommer hit som en venn eller fordi han skal prøve seg på noe?

Hvordan kan jeg vite det?

Anonym poster: 855ee637c60ba527a15d7231f2950aa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er kontakten mellom dere?

Anonym poster: 56fbac3e68f49c18b514b22606b8747f

Skrevet

Kommer helt an på hva slags tone det er mellom dere, og hva du har gitt uttrykk for at du vil at dere skal gjøre.

Skrevet

Hvis du ikke vet, hvordan skal vi vite???

Anonym poster: c7e6dadc2b4e7111a370fa7babb04a56

• Liker 4
Skrevet

Hehe unnskyld, er bare veldig redd for å bli gjenkjent,

Altså, han har vært en som har hjulpet meg med gutter helt siden jeg startet å date for en stund siden, altså, han har vært den som har hørt på og gitt råd osv når jeg var usikker og trengte hjelp.

Ble aldri noe mer på de guttene jeg datet.

Vi var gode vennner og jeg gjorde det klart at jeg bare ville at vi skulle være venner,

men når det kommer til kjemien så har vi kjempegod kjemi, og tuller masse, til og med perverst.

Han vet at jeg skal på date med en gutt om ikke så lenge, men likevel ville han komme hit

Skrevet

Og for bare noen dager siden ble jeg helt satt ut og sjokkert,

fordi han sa noe med at jeg kunne kanskje få ham hvis jeg ville....

vil ikke skrive det ordrett siden jeg er redd for å bli gjenkjent

Skrevet

Kanskje han er gay...

Skrevet

Jeg tror ikke han kommer for noe mer.

Han vet jo at du skal på date, og at du ikker liker han som noe mer enn en venn.

En jeg er venn med ville jeg skulle komme ned i helga, og da sa han bare for å slappa av. Selvom han vet at jeg allerede driver på med noen. Av og til trenger gutter og bare noen jenter å henge med. Er ikke alltid det beyr noe annet enn å bare chille. :) Men jeg kan og ta kraftig feil.

Skrevet

Jeg har fortalt til ham at jeg begynner å bli lei av han gutten jeg skal date, og at jeg skal møte ham bare fordi jeg føler at jeg skylder ham det, men også for å se om det ikke kan funke likevel.

Han har også sagt at han ikke har noe særlig med jentevenner nå, fordi han er lei. Men jeg er jo jente da

Skrevet

Du kan skrive tusen flere innlegg her og forklare relasjonen mellom dere, men jeg tror ikke noen her vil bli mer trygg på hva han vil. Det er bare han som vet hvorfor han kommer på besøk.

• Liker 1
Skrevet

Haha, faen!

Skrevet

Men du kan og gjøre situasjonen til det du vil.

Vil du ikke pule, så puler du ikke. Vil du bare chille med han, så gjør du det. Du trenger ikke lure på hva han vil, for du bestemmer selv hva som skal skje og ikke.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...