Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er eid av LÓreal som tester på dyr.

Anonym poster: 8818ecd2ee9b1684b738e77794a8eefa

Serr? Da lærte jeg noe nytt i dag også.... fyfaen

Gjest Nenya82
Skrevet

Jeg tenker at om man vil kjøpe fra The body shop eller ei så kommer det an på hva som er viktig for en.The body shop tester jo ikke på dyr,men de er eid av Loreal som gjør det og da vil man jo i teorien støtte dem.

Selv prøver jeg å kjøpe kun produkter som ikke er testet,men noen ganger gjør jeg det alikevel.Spesielt produkter som jeg må bestille,og går jeg tom før jeg får bestilt nytt så kjøper noen ganger mindre dyrevennlige produkter.Ellers er det jo egentlig ganske lett å la være å kjøpe om man planlegger litt.Spesielt hvis man bestiller fra nett,og da kan man jo bruke sider som iherb,feelunique,lookfantastic osv.

Vet at helsekostbutikker ofte har dyrevennlige vaskemidler for eksempel ellers så kan man bestille fra Iherb(men sjekk at de er dyrevennlige,for alt der er ikke det) eller norske Kinsarvik.

Ellers bruker jeg lister fra dyretesting.no,Peta og google aktivt for å finne ut hvilke produkter som er trygge og hvilke som ikke er det.Er også med i flere facebookgrupper,men der er jeg skeptisk siden folk kan skrive at et merke som tester ikke gjør det.

Er jeg usikker så lar jeg heller være å kjøpe det :)

Gjest Tidssone
Skrevet

ja.

Ah. Hvilke barberhøvler bruker du?

Trenger tips til å få tak i noen på lettvint vis.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Ah. Hvilke barberhøvler bruker du?

Trenger tips til å få tak i noen på lettvint vis.

Kan ikke hjelpe deg der gitt, for jeg bruker en arvet epilator i utgangspunktet, men så ble jeg donert et drøss barberblader av en kompis så nå bruker jeg opp de for tiden, de er Gillette så de anbefaler jeg ikke og epilatoren min er Braun så den anbefaler jeg heller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...