Gjest Vena Cava Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Inspirert av denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=693731&st=0 , så lurer jeg på hva som er livretten deres? Trenger ikke være en middagsrett heller. Bare fortell hva dere virkelig elsker
Gjest Vena Cava Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg kan begynne. Jeg eeeeeelsker kylling, helst stekt i et tyrkisk nydelig krydder jeg kjøpte i sommer på ferie. Elsker pinnekjøtt med kålstappe. Elsker brokkoli og dip! Også gulrøtter med dip nam. Soho sjokolade, som de har sluttet å selge Shio brus med fersken smak, som de også har sluttet å selge! Grillmat! Med potetsalat og egenlaget salat med masse fetaost og minitomater. Med balsamicodressing dressing oppå toppen. Elsker ris med soyasaus. Hjemmelaget Wok. Biff! Jeg skal slutte nå, men kunne lett fortsatt i en evighet
Rubies_ Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Pinnekjøtt!! (Det eneste lammekjøttet jeg spiser) Pizza i alle former og kombinasjoner Selvfiska ørret stekt på bålet, mmm Sjokolade med søt lakris Grønnsaker; særlig paprika, brokkoli, minimais, agurk, kål, gulrot Kantareller (den eneste soppen jeg spiser)
kisskissbangbang Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Troor det må vaniljeis sjokoladebiter, toppet med sjokoladesaus, nonstop, peanøtter og banan. Eller smågodt. Eller pizza. Eller brødskive med majones og salami. Eller fleskepannekaker! Sveler med smørkrem. Mamma si sjokoladekake! Eller mannen sin gulrotkake. Elsker alle de usunne tingene jeg ikke kan spise, med andre ord. (Og nå ble jeg sulten!)
Budsom Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 Åh! I dag lagde jeg en utrolig god middag: Lammekjøttboller i lammesaus med stekt løk og sopp, med potetmos ved siden av 1
Envy Skrevet 12. oktober 2012 #6 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Å, det er så mye god mat, er umulig å velge! Men må vel kanske si at en god indrefilet av okse med baconsurret asparages, bakt potet med kryddersmør, brokkoli og kantarellsaus er noe av den beste maten som finnes! Edit: Må bare legge til at det nesten kan kvalifisere som en synd at jeg glemte å legge til mykstekt løk og sopp med den retten der! Det er jo essensen i garnityret! Endret 12. oktober 2012 av Envy
Popc0rn Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 Spinatstuing, bearnaise, pesto, karri, smørstekt brokkoli, smørstekt rosenkål, iskrem, sjokolade, marsipan, nøtter (særlig macadamianøtter), djevelegg, kokt egg, omelett (egentlig egg i alle former), gulost, fetaost, fløte, høykvalitetspølser (over 90% kjøtt), biff, svinekam stekt i leirgryte, sopp, og og og. Kunne jo fortsatt i evigheter. Det finnes så mye godt! Heldigvis ingen av de jeg listet opp her som er fyfy på LCHF heller forutsatt at man lager det søte med alternativ søtning som ikke påvirker blodsukkeret noe særlig.
Gjest Tidssone Skrevet 13. oktober 2012 #10 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har et nært og gdt forhold til Anthon Berg.
Gjest Tigress Skrevet 13. oktober 2012 #11 Skrevet 13. oktober 2012 Anthon Berg sin lakrisfudge! Blei inspirert av innlegget over. Det eg skulle skrive var:biff tartarkrabbe med loff, smør og majonessjokolademelkinnbakte scampi i sursøt saus (men det kan ein jo ikkje ete, scampi er skikkelig fy-fy)
Wonderbitch Skrevet 13. oktober 2012 #12 Skrevet 13. oktober 2012 Dumle Jogging Sjokolademelk Lam atchari med nan Kaffe Pepsi max med isbiter Bilen min Fruktsalat Smoothie eller milkshake med mango
Gjest Sakone Skrevet 13. oktober 2012 #13 Skrevet 13. oktober 2012 Tantan goma nabe!!!! Her er et eksempel http://blog.goo.ne.jp/coco-a0a-taro/e/d172c797c4f0d478d92ba448d27fcdc7 Kan variere litt hva man har oppi den også, men fy faen og godt!!
vaniljeis Skrevet 13. oktober 2012 #14 Skrevet 13. oktober 2012 Grillmat (bakt potet og flintsteik ), spaghetti og kjøttdeig og kinder bueno, hehe :D
Helena83 Skrevet 13. oktober 2012 #15 Skrevet 13. oktober 2012 -Taco -Pizza -Biffsnadder -Fajitas -Chips -Kylling -Oreokake -Ostekake -Sjokolade -Suksessterte -Og mye mer...
What Skrevet 13. oktober 2012 #16 Skrevet 13. oktober 2012 Det aller beste: Spaghetti med ost , men det blir det sjelden! Videre: Stekte grønnsaker, peanøtt/sjokolade nutrilett. Seigt kjøtt Helst kaldt, eller avkjølt og varmet opp igjen... Av søte saker: Snickerskake, snickerssjokolade og is.
Gjest Purple Haze Skrevet 13. oktober 2012 #17 Skrevet 13. oktober 2012 En skikkelig god entrecote, helst grillet med god barbequesaus. Med gratinerte hvitløkspoteter, gode grønnsaker og bernaisesaus. Hjemmelaget pizza. Lammelår. Fersk suppe og kjøtt. Av godteri er jeg veldig glad i sånne rosa puter (Tea-puter?), Top Ris-plate, Bamsemums, Centersjokolade og vanlig salt potetgull. Og ostepop.
EmilyRose Skrevet 13. oktober 2012 #18 Skrevet 13. oktober 2012 Taco, spagetti og biff står øverst på listen her Ellers elsker jeg surt smågodt, og CHIPS <3
Popc0rn Skrevet 13. oktober 2012 #19 Skrevet 13. oktober 2012 Bilen min Hvilken del av bilen liker du best å spise da? 1
Rubies_ Skrevet 13. oktober 2012 #20 Skrevet 13. oktober 2012 Dumle Jogging Sjokolademelk Lam atchari med nan Kaffe Pepsi max med isbiter Bilen min Fruktsalat Smoothie eller milkshake med mango Er bilen din og jogging livretten din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå