Gå til innhold

Aldri vært forelsket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 21 år gammel og har aldri vært forelsket. Har aldri virkelig hatt sterke følelser for noen, jeg har bare 'likt' noen, men det har aldri utviklet seg ordentlige følelser av det. Jeg kommer sikkert til å få en del svar som lyder "Du har lang tid igjen, 21 år er ingen alder" og greit nok det er ikke det, men allikevel synes jeg det er kjipt å ikke ha vært forelsket noen gang. Det å aldri ha følt en nærhet til noen, som du vil gjøre 'alt' for.

Jeg tror at hvis jeg først hadde funnet noen, hadde jeg vært en god kjæreste. (Uten at jeg har noe bevis for det) Jeg er kanskje ikke den kjekkeste og er forholdsvis tynn med lite muskler, men jeg er ærlig, respektfull, omtenksom og liker å prate om ting.(Skal ikke skryte på meg super intelligens og humor, men jeg tar videre utdanning og får noen lattere innimellom).

Jeg har heller ikke noe særlig krav til utseende, synes jeg jenta er søt og pen, og jeg synes hun er attraktiv holder det som regel til at jeg iallefall ser to ganger :)

Har sikkert noen krav noen krav som jeg ikke tenker over, men ikke på et nivå som at jeg bare synes jenter med blå øyne og brunt hår er attraktive.

Det jeg lurte på er egentlig er forelskelsen noe som kommer 'ved første blikk' eller noe som kommer over tid?

Anonym poster: 760e6c6535e133686f33b5d30bc4da4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Forelskelse kan man få av utseende, personlighet eller væremåte, så ja, man kan etter definisjon bli forelsket ved første blikk.

Jeg tror ikke det er så uvanlig å være i den situasjonen du er i, jeg er snart 25 år og har vært forelsket 3 ganger, ingen av de gangene har vært med kjærestene mine.

Første jenta var når jeg var ny på vidergående og var for sjenert til å gjøre noe, det var det søte ansiktet og det søte smilet som gjorde det for meg.

Andre jenta var når jeg hadde fått meg jobb, ble forelska i personligheten til en jente, sjekket hun opp og fikk avslag, så flyttet hun langt vekk bare noen uker etterpå så jeg slapp heldigvis å se henne igjen.

Tredje var ei som har type så jeg bare ignorerte følelsene for til de gikk bort. Det var forøvrig attituden hennes som tiltrekte meg, jeg digget at hun var sann 160 høy og 45 kg men hadde skikkelig bein i nesa selv om hun så søt og uskyldig ut, en liten kinaputt med dynamittsmell :P

Om det er verdt å vente på er jo opp til deg selv, jeg har vært lykkelig i alle forholdene jeg har vert i, selv om jeg ikke hadde den samme sommerfuggel følelsen for de jentene som med de jentene jeg aldri fikk.

Endret av Kajalle
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har heller aldri blitt forelsket, men jeg tror kanskje trikset er å bli bedre kjent med jentene du synes er søte. Hvordan er mulighetene dine der? Er det mange jenter på utdanningen din? blir du kjent med dem og kan du gjøre noe for bli kjent med flere og kjent med dem bedre? Om du utdanner deg gjennom høyskoler eller universiteter så har de ofte sosiale arrangementer og jobber(foreninger og slikt og du har riktig alder).

Anonym poster: 5b1e926f2b81c9bfa8fade93e1b17e4d

• Liker 1
Skrevet

Hei, da er vi jo to. Hilsen jente 21 som aldri har vært forelsket og aldri har hatt kjæreste før:P

Anonym poster: 2d2e462973b760cd7be91234e460de52

Skrevet

Jeg bikket 30 før jeg forelsket meg. Jeg skulle ønske det aldri skjedde... Livet er fantastisk mye bedre når en ikke føler noe.

Skrevet

Godt det ikke bare er meg da :)

-TS

Anonym poster: 760e6c6535e133686f33b5d30bc4da4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...