Gå til innhold

Orgasme av massasje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilbrakte en periode i et land der man fikk massasje veldig billig (VANLIG massasje, ikke noe happy endings). Derfor ble det en del nakke- og ryggmassasjer/ full kroppsmassasjer i løpet av perioden. Men det merkelige var jo det at jeg ofte endte opp med å få orgasme, uten noen spesiell grunn annet enn at massasjen var deilig. Oppstod gjerne mens det ble massert i korsrygg eller rygg, legger eller rundt knær, og alle andre steder og til tider.

Fikk ved et punkt påsatt vippe extensions, og opplevde å få orgasme av luften som kom i gjevne trekk fra papiret hudpleieren viftet med for å tørke limet. Helt sært! Hvertfall når man legger med i regningen at jeg har vansker for å komme under sex. Det er jo litt pinlig, for selv om man ligger helt stille, vet man aldri om massøsen legger merke til det...

Er det flere som har opplevd dette, eller er det bare jeg som er rar? Og hva trigget det isåfall? Syns det er utrolig snodig..

Anonym poster: a43d70c0e46e3a6ea63848d06641f7f0

Skrevet

Du som hadde "Orgasmatron"-tråden?

Skrevet

Du fikk orgasme av luft som ble viftet på deg? Tror ikke du noen gang har hatt en orgasme jeg.

Skrevet

Jeg vet at det høres helt på trynet sært ut, og det er sikkert noen som mener jeg troller og, men det er faktisk sant. Ja, det med luften overrasket meg og, var noe med grøssningene som gjorde det. Og jo, jeg har hatt orgasme før, men da kun klitorisorgasme, og dette var veldig likt.

Men i hovedsak lurte jeg jo på om noen hadde opplevd det ved massasje, fordi jeg vet jo at det med luften er rart, men det må da være fler enn meg som har fått det ved massasje regner jeg med..=S

Skrevet

Du som hadde "Orgasmatron"-tråden?

Nei, det var det ikke, dette er min første post i denne delen av forumet, rett og slett fordi jeg sjeldent snakker med noen om slikt, men dette har jeg grublet over lenge, og da er det fint å kunne spørre anonymt

Skrevet

Ganske like meg og deg da, jeg får multiorgasmer bare det er mild bris ute. Er det skikkelig vind tør jeg ikke gå ut engang.

Jeg ser ganske dum ut der jeg går stønnende og hylende rundt i byen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...