Gå til innhold

Nettdating- legger dere ut bilde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste tenkt mer og mer på nettdating. Enten for å finne en kjæreste eller noe annet. Er alenemamma med to barn, ikke allverdens tid og mulighet til å treffe noen.

Satt akkurat og så på Møteplassen. Selv om jeg ikke er medlem kan jeg søke på menn i en viss aldersgruppe i mitt fylke, fant mange jeg vet hvem er. Er så feig at jeg ikke ser for meg at jeg skal kunne legge ut bilde av meg selv der. Vet det er feigt og barnslig, men... Hva gjør dere andre? Fullt bilde? "Maskert" bilde eller ikke bilde i det hele tatt? Vil tro man får flere henvendelser med bilde, men føler at jeg ville blottlegge meg selv så sinnsykt.

Anonym poster: 6c7da4bf31ccc72db0070e66a8bb9369

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare å ikke legge ut et bilde vel?

får ikke like mange henvendelser når man ikke har bilde da vel og merke :)

Skrevet (endret)

Jeg vil tro du får ekstremt få henvendelser uten bilde, med mindre du er ganske aktiv (besøker profiler, er pålogget, trykker av på hjerte eller lignende (vet ikke nøyaktig hvordan møteplassen er ift til hjerter o.l. da, mulig de har noe annet system enn sukker)). Et alternativ er å ha bilde i albumet, så kan de som først er innom profilen få se.

Når man blar gjennom lister med 'potensielle partnere' er det stort sett profilbildet som gjør at man klikker seg inn på profilen, og teksten/annen informasjon som avgjør om man gidder å ta kontakt eller ikke.

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du føler at du blottlegger deg så sinnsykt? Det er da blitt veldig vanlig med nettdating, og med mindre du skriver noe veldig sært på profilen er det ingenting å være flau over.

Når du ser noen du kjenner, blir du flau på deres vegne? De fleste tenker ikke noe annet enn 'åja, h*n er her inne også'. Og om man ikke vil at de skal se profilen din kan du blokkere dem.

Endret av Gaea
Skrevet

Bare la det stå i teksten din at du sender bilde ved kontakt (eller noko slikt)

Ser flere som gjør det på den måten, og tipper det funker for de også.

Skrevet

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du føler at du blottlegger deg så sinnsykt? Det er da blitt veldig vanlig med nettdating, og med mindre du skriver noe veldig sært på profilen er det ingenting å være flau over.

Når du ser noen du kjenner, blir du flau på deres vegne? De fleste tenker ikke noe annet enn 'åja, h*n er her inne også'. Og om man ikke vil at de skal se profilen din kan du blokkere dem.

Mulig jeg er barnslig og feig (til tross for at jeg er godt voksen), men jeg har ikke lyst til at omgivelsene skal vite at jeg er på nettdating. Nei, jeg ser ikke ned på de mennene jeg vet hvem er og som er på Møteplassen og andre steder, men likevel vil jeg ikke offentliggjøre meg selv der. Vet ikke helt hvorfor, har venner som har truffet ektefellen sin på den måten.

Har fundert på nettdating flere ganger de siste årene, men så lenge jeg ikke tør ta skrittet fullt ut og legge ut bilde mm så er det vel bare å glemme.

Anonym poster: 6c7da4bf31ccc72db0070e66a8bb9369

Skrevet

Profilen og meldingen skulle vært særdeles interessant for at jeg hadde svart en bildeløs profil hvert fall :)

• Liker 3
Skrevet

Lag en profil uten bilde, men send bilde til de profilene du ønsker kontakt med..

Anonym poster: 4ba4183fc3cc114660e19ace4f84ee98

Skrevet

Det går vel an å beskrive hvordan man ser ut i profilteksten, tenker jeg.

Som burde være nok til at noen viser interesse.

Og disse som bare sitter og ser på bilder og ikke gidder å lese profilen, vil uansett være helt uaktuelle.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde ikke bilde på min profil. Skrev heller ikke lange teksten om meg selv, ble vel 3 linjer kort oppsummert om meg selv. Fikk faktisk ganske mange henvendelser, men hadde sikkert fått flere om jeg hadde hatt bilde. Og jeg møtte faktisk en helt fantastisk mann allikevel :D Han så ikke bilde av meg før jeg følte meg trygg nok til å bli venn med han på facebook!

Anonym poster: cad581f374893756466be0567864fdf9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...