Gå til innhold

fotografering før vielsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt bilene før vielsen?

På en måte, så er det jo veldig praktisk når man har sen vielse, men vet ikke helt...

Er litt bekymret for at det " magiske" med at mannen ser meg for første gang i brudekjolen opp midtgangen forsvinner litt? Og så er jo ikke bildene helt "riktig", siden de blir tatt før man faktisk er gift?

Noen som har tenkt å ta bilder først, eller noen som har erfaringer å dele? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Vi gjorde det, og det gjorde alt så utruleg mykje enklare. Inga ventetid mellom vielsen og festen, og alle var glade. :)

Skrevet

Vi skal gjøre det sånn. Synes det et deilig å ikke føle at man har dårlig tid og at gjestene venter

Skrevet

Vi gjorde det, og det gjorde alt så utruleg mykje enklare. Inga ventetid mellom vielsen og festen, og alle var glade. :)

:)

Er det jeg tenker, da kan vi dra til lokalet etter kirketrapp-bildene, og snakke med gjestene og kose oss, og så blir det middag tidligere!

Hadde du kirkebryllup?

Er kanskje litt teit tankegang, men blir det mindre spesielt å gå opp midtgangen da, når mannen allerede har sett kjolen?

Gjest navnelapp
Skrevet

Vi hadde humanetisk bryllup, og gjekk inn i vielsessalen saman. Og det var heilt fantastisk. :-)

Skrevet

Hvis du ikke er stresset/veldig nervøs for vielsen så er det ikke noe problem å ta bildene før vielsen. Kanskje mister dere det første gang han ser bruden i kirken, men om dere ankommer fotograferingen hver for dere så kan fotografen arrangere det øyeblikket der og ta bilde av det. Det er veldig fint.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville for alltid tenkt at vi faktisk ikke var gift ennå jeg da. Selvom vi skal gå inn sammen er det helt uaktuelt å ta bildene før vi er gift på ordentlig.

• Liker 1
Skrevet

Vi skal ta bildene først for å ta bort litt av presset for oss selv :) Vi synes det er veldig fint å få se hverandre, kysse og være litt for oss selv før selve vielsen der alle skal se på, ta bilder osv.

Anonym poster: 86d207ee7e468b33961da1b38ce4e410

Skrevet

Men om fotografen tar bilde av dere i det øyeblikket han ser deg for første gang i kjole, så må det bli et helt fantastisk bilde.

• Liker 2
Skrevet

Vi gjorde det slik og er veldig fornøyd. Vi hadde kirkelig bryllup og gikk sammen opp midtgangen.

Skrevet

Hvis du ikke er stresset/veldig nervøs for vielsen så er det ikke noe problem å ta bildene før vielsen. Kanskje mister dere det første gang han ser bruden i kirken, men om dere ankommer fotograferingen hver for dere så kan fotografen arrangere det øyeblikket der og ta bilde av det. Det er veldig fint.

Det hørtes veldig fint ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...