Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har et problem; er forlovet, og vi har vært sammen i 4 år. Har det bra sammen, men av forskjellige årsaker bor vi langt fra hverandre...! Selv om jeg elsker mannen min, er jeg så fæl til å flørte, og blir utrolig lett sjarmert av andre menn...! :-? Jeg syns det er smigrende å vite at jeg er attraktiv, men jeg føler likevel ikke at jeg flørter for å få bekreftelse på at jeg er det....! Jeg liker rett og slett at menn syns jeg er flott, sjarmerende og sexy, og "dyrker" kanskje dette litt......

Jeg har aldri gått over streken (ja, jeg vet at "streken" er individuell... :wink: ), og har aldri vært utro mot kjæresten min, men jeg får så dårlig samvittighet likevel...!

Jeg er ingen "fjortis", sånn at det er sagt... er i midten av

30-årene, og har barn, det samme gjelder min kjære...!

Men dere, er det andre som har det sånn, eller er det bare jeg som er håpløs????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei synes ikke at du er håpløs,er sånn jeg også men jeg er ikke i et forhold da. Mener at det er bare sundt å flørte litt om man er i forhold også så lenge man ikke går over streken. :-)

Skrevet

Hvis dere er enige om streken, og du holder deg på den rette siden av den (og ikke bare skyver den foran deg... ;)), så må det jo være greit?

Skrevet

Hva er det som kjennetegner flørt fra en vanlig samtale?

Skrevet

Nå vet jeg jo ikke hvordan du er, men jeg syns ofte kvinner overdriver flørtingen. (Har sett på en del venninner, og reagerer sterkt på flørtingen. Det er slikt som danner uttrykk som luremus...)

Litt flørting er bare sunt, men man trenger ikke overdrive det.

Skrevet

Du lever bare en gang honey! Litt småflørting gir jo bare en piff i hverdagen. Får oss til å gløde litt ekstra. Ser absolutely ikke NOE galt i det jeg for min del.

:smoke:

Skrevet

Jeg er godt voksen jeg og og flørter gjerne :wink: Både med små og store. Og menn. Flørten gir meg et piff i hverdagen. En positiv opplevelse. Og det gjør godt dersom jeg merker at noen ser på meg som attraktiv. Jeg må ikke på død og liv flørte med andre menn for å få bekreftelse på den kvinnen jeg er. Det får jeg nok av hjemme :sjarmor:

Synes vel generelt at vi nordmenn flørter for lite. Og hvem har sagt at flørt kun skal rettes mot det motsatte kjønn i "den rette alderen".

Gjest Venus, Uinnlogget...
Skrevet

:P DET ER LIKE MYE HÅP FOR DEG SOM DET ER FOR ALLE OSS ANDRE !!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...