Gå til innhold

Koffein sjokk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått koffeinsjokk etter et par kaffe kopper på morgenen, dobbel latte og kaffe mocca som fulgte etter på tom mage. Har vært rastløs i en hel dag, kvalm og det prikker så mye i hodet.

Vet noen hvordan jeg kan bli kvitt dette, noen kjærringråd ? Er så uggen og har det så ubehagelig akkurat nå. Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må bare få gå over av seg selv. Spis og drikk normalt og vær i litt aktivitet.

Anonym poster: 2fb5bf58fa447088d89838e56bd500ec

Gjest Anonymia
Skrevet

Jeg har fått koffeinsjokk etter et par kaffe kopper på morgenen, dobbel latte og kaffe mocca som fulgte etter på tom mage. Har vært rastløs i en hel dag, kvalm og det prikker så mye i hodet.

Vet noen hvordan jeg kan bli kvitt dette, noen kjærringråd ? Er så uggen og har det så ubehagelig akkurat nå. Noen som kan hjelpe meg?

Ta deg en redbull ;) !

Hilsen kaffe-elsker

Skrevet

Drikk 0.5 liter vann. Det har funket for meg de gangene jeg har fått kaffein sjokk.

Anonym poster: e7697bf5ecd85a0744728c2ef28a1e46

Gjest Anonymia
Skrevet

Og du kaller deg red chili, og får koffeinsjokk... :eeeh:

Skrevet

Ha ha ha :laugh: red chili ble tatt av koffein ;)

Jeg drakk tilsammen over tre liter så begynte det å roe seg ned og satt og strikket i full fart. Det begynte å gå over etter ca 9 timer og heldigvis fikk jeg sove tilslutt, ble så sliten i kroppen av all påkjenning. Takk for råd og skal være forsiktig med det fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...