Gå til innhold

Slemming SMS

Fremhevede innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Hvordan takler man en slik sms...

fy faen så jævla falsk du er... du gjør jo faen mæ alt for at **** skal slutte å gå med *****! det er faen mæ rart at du har venner i d heile tatt! Jævla bitch!

Så svarte jeg henne "Hysj nå da, er det ikke leggetid for sånne som deg nå da?" svaret jeg fikk var "Du kanjo faen ikke svare for deg... rompe løse dumbo!"

ÆRLIG TALT denne jenta er 14 år. Det eneste jeg har gjordt, er å være venn med **** og ***** har baksnakket **** og masse slikt jeg ikke gidder å legge meg borti engang! HVA FAEN SKAL MAN GJØRE!?! Overse det totalt? JAHA! En ny sms datt inn her ""Din kjære" vil mye heller ha oss enn deg"

Jeg gir opp. Skulle vokst opp på den tida folk turte å RINGE eller si ting ansikt til ansikt om de hadde beskyldninger. ÆSJ! :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre man er 14 år selv, overser man hele greia.

Gjest lekebøll
Skrevet
"Du kanjo faen ikke svare for deg... rompe løse dumbo!"

:knegger:

Denne var jo virkelig hardtslående. :ler:

Skrevet

Enig med Leo: Bare overse det, og ikke svar! Hun gir seg nok når hun blir møtt med kun stillhet, skal du se!

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

:knegger:

Denne var jo virkelig hardtslående. :ler:

ja var den ikke vel? Men litt slående siden jeg er så tynn og faktisk kan ta til meg dette våset

*tafsepåsegselv* nei jeg hadde visst hofter og rompe allikevel! HÅHÅ!!! ja nå ble bolla stille ja :)

Stalljenter... :roll: Har fått for mye hestepikk antakelig.

Beklager mitt språk men jeg er irritert på sånne tøser

Skrevet

hehe det der var jo morsomt, hadde sendt den i retur jeg og slettet hele mdl jeg :hoho:

Skrevet
:hoho: Hadde jeg sagt og latt være å bry meg..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...