Gå til innhold

Hvordan få seg kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bluetit
Skrevet

Er ei jente på snart 30 som ikke har vært forelsket på lenge :(

Mister nesten motet?

Trenger litt oppmuntring og noen tips på hvordan man kan møte en partner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ei jente på snart 30 som ikke har vært forelsket på lenge :(

Mister nesten motet?

Trenger litt oppmuntring og noen tips på hvordan man kan møte en partner?

Sukk, er i samme båten selv.

Anonym poster: 89e5c801e4d475a0fb279a35268ead01

Gjest Gunfreak
Skrevet

Den store filosofen Tony Monatana sa.

First you get the money, then you get the power, THEN you get the women.

Kan hende dette også funker på menn?

Jeg er selv en gutt på 27 som også vil ha kjæreste.

Men jeg har hverken money eller power, så det går nok dårlig

• Liker 2
Skrevet

Er også i samme båt. Men tenker også at gjennom å treffer ulike folk, så vil man etterhvert ha flaks og finne en man kunne tenkt seg som kjæreste. Håper jeg iallefall... ;)

• Liker 1
Skrevet

Er også i samme båt. Men tenker også at gjennom å treffer ulike folk, så vil man etterhvert ha flaks og finne en man kunne tenkt seg som kjæreste. Håper jeg iallefall... ;)

Det hjelper åpenbart å være åpen, utadvendt og kontaktsøkende, ja.

Men flaksa jeg tenkte mest på var at begge må ville ha hverandre og dessuten passe i sammen.

Det hjelper lite hva den ene vil, hvis den andre vil noe annet.

• Liker 2
Skrevet

Det hjelper åpenbart å være åpen, utadvendt og kontaktsøkende, ja.

Men flaksa jeg tenkte mest på var at begge må ville ha hverandre og dessuten passe i sammen.

Det hjelper lite hva den ene vil, hvis den andre vil noe annet.

og treffer man mange nok, så er muligens sjansen også større for å møte noen som også vil bli kjent med en. Tenker ikke bare på å dra på masse date, men også i større sosiale sammenhenger....

Skrevet

og treffer man mange nok, så er muligens sjansen også større for å møte noen som også vil bli kjent med en. Tenker ikke bare på å dra på masse date, men også i større sosiale sammenhenger....

Ja, det er sikkert sant.

Bare man sørger for å ikke gjøre feil valg, og dermed blir sittende fast der.

Skrevet

Møte noen ---> ta kontakt ---> finne ut om man klikker sammen/kjenne om der er kjemi --> hvis ja; ta initiativet til noe mer.

• Liker 1
Gjest Gjest_bluetit
Skrevet

Men ser liksom for meg at jeg skal bli skikkelig interissert først, noe jeg ble før men ikke har opplevd på lenge.

Skrevet

Første bud er vel å faktisk ville det selv, og ikke bare tro man vil det, for så å bli livredd om sjansen først byr seg.

Utover det må jeg si meg enig med Steinar, det handler litt om flaks.

Skrevet

Men ser liksom for meg at jeg skal bli skikkelig interissert først, noe jeg ble før men ikke har opplevd på lenge.

Har også opplevd det samme en stund nå (mann31). Har kunnet være litt betatt av flere, og det er også et par stykker den siste tiden som var ganske interessert i meg, men jeg greide rett og slett ikke falle for noen av dem, selv om de hadde noe interessant ved seg, men "wow" faktoren har blitt helt borte etter jeg ble 30. Som om jeg rett og slett ikke blir forelsket lenger...

Anonym poster: ffdbc48d6881999c848130b5d17e2b52

Gjest Gjest_bluetit
Skrevet

Du har nok helt rett Envy, er vel litt redd også, men vil jo ikke være det! Ønsker forhold og familie!

Skrevet

Dette svaret skulle jeg også gjerne hatt =) Trur man fort blir litt redd når det er noe man ønsker seg,brått kan man få noe å tape. Men burde "bare" riste det av seg å prøve :) Så var det det å finne noen ;)

Gjest Gjest_bluetit
Skrevet

Syns det er helt umulig å finne noen. Aaak!

• Liker 1
Gjest Gjest_bluetit
Skrevet

Men er oppriktig bekymret for evig singeltilværelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...