AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Vi har testet ut dette litt etter at jeg ringte en person som muligens har denne funksjonen. Da kom det nemlig et ringesignal som jeg hørte, men så til: personen du kontakter er ikke tilgjengelig, du vil bli viderekoblet(..). Men når en av oss aktiverte dette, kom vi bare rett til mobilsvar uten et ringesignal?:-) Anonym poster: 22a4132066b3dadf9d44fb14170fee3a
Henkie Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Tja...det står godt forklart dersom du går inn på Innstillinger>varsler>Ikke forstyrr....men jeg skal likevel prøve å forklarr: Slik er det når dette er aktivert: Når telefonen er åpen (og lyser) kommer alle gjennom. Når den er låst: Favoritter (eller du kan velge grupper) kommer gjennom. Dersom samme person ringer til deg flere ganger innen 3 min. Slipper de også gjennom (kan deaktiveres)
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Dette vet jeg :-) Jeg mener, hvordan oppleves det for den parten som ringer...Hvordan kan en vite at dette skjer, går det rett til mobilsvar, eller kan det fx komme et ring som det gjorde i et tilfelle? Anonym poster: 5002157057b636cd32b7976d62b4da0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå