Maybeormay Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Hei! Håper det er noen her som kan hjelpe meg litt . dere skjønner det at det er en jente på jobben som jeg er svært interessert i.. å jeg føler liksom at hun kanskje er litt interessert i meg også.. men jeg vet liksom ikke om det jeg fanger opp er slike signaler som tyder på at hun liker meg.. så jeg vil gjerne skrive litt her hvordan vi omgås og hvordan vi er mot hverandre på jobben. så kan dere kanskje komme med hva dere tror og mener om dette. Vi hilser alltid på hverandre når vi kommer på jobb. både smiler og vinker til hverandre. vi jobber ikke så langt i fra hverandre, det er liksom sånn at vi ser hverandre fra der vi står. Av og til så føler jeg at hun ser på meg, å det er flere ganger når jeg føler hun gjør det så ser jeg tilbake å da snur hun seg å ser en annen vei, eller begynner å se på arbeidet hun gjør. Vi tuller alltid litt med hverandre, å hun ler av alt jeg sier, for jeg prøver alltid å si noe morsomt.. å det er ikke en gang hun ikke har begynt å le av det jeg sier, hun ler alltid, hun prøver også å komme med noen gullkorn av til som jeg også ler av. vi henger sammen i stortsett alle pauser, i med at vi begge røyker. å da kan vi snakke om alt og ingenting. I starten så var det jeg som gikk bort til henne å spurte om vi skulle gå ut å ta en røyk, men nå så er det blitt motsatt, nå kommer hun å spør meg. å av og til når ingen av oss har penger, eller råd til noe mat på jobb så hender det at hun går ned i kantinen å tar med seg te, og andre gratis goder de har å tilby der nede, å da tar hun alltid med til meg også, selvom jeg ikke har spurt om hun kan ta med til meg også.. hun sier bare " Her, tok med dette til deg jeg." jeg har også spilt inn en sang jeg har sunget.. å den lot jeg hun høre.. det er ingen andre som har hørt meg synge... men hun ble nesten litt rørt for hun syntes det var fint.. å da fikk jeg høre noe hun hadde sunget også, som hun heller ikke hadde latt noen andre høre. å nå som jeg har har hatt problemer med bilen så har hun tilbudt seg å komme å hente meg fram og tilbake til jobb. noe hun har gjort i noen dager nå. Men jeg vet liksom ikke om hun liker meg på den måten jeg liker henne! det er det jeg er litt nervøs for... for det som også er et problem er det at hun har en type.. men hun sier til meg hele tiden at hun skal gå i fra han å sånn fordi han ikke behandler henne så bra... Men jeg vet liksom ikke helt om kanskje hun vil ha meg? jeg er jo bare 22år mens hun er 26år... er det sånn at jenter helst ikke vil være sammen med en som er så mye yngere? samt at jeg har tvilling gutter sammen med en annen jente.. Men de syntes jo hun bare er så herlige da... men jeg vet ærligtalt ikke hva jeg skal gjøre... om det er noe som ikke har kommet fram i det jeg har skrivd som dere lurer på så må dere bare spørre.. jeg vil bare så gjerne vite hvordan syn dere andre har på dette. Tusen takk Hilsen en grei kar! Endret 12. oktober 2012 av Maybeormay
Gjest Wei Wei Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Det kan hende hun er interessert, men det kan også hende du overtolker alt. Be henne ut, så finner du ut.
Maybeormay Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2012 er ikke så lett når hun har en helt gal type :/ jeg vil liksom ikke skape noen problemer.. så jeg får vente til hun eventuelt har klart å gjøre det slutt..
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 er ikke så lett når hun har en helt gal type :/ jeg vil liksom ikke skape noen problemer.. så jeg får vente til hun eventuelt har klart å gjøre det slutt.. Veldig smart. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå