Gå til innhold

Si at man elsker en som er uoppnåelig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har sagt til meg at han og kona ikke alltid har det bra... Litt frustrerende, for det gir et lite håp... Ja idiotisk, å tro at det er et håp, det er vel slik når en liker fyren så irriterende innmari godt!

Noen som har sagt hva de føler for en som er opptatt? Kan jo også være at du ikke visste at han var opptatt...

Og har fått noe fint ut av at du sa det?

Anonym poster: c4fc9328f9c02cb911e1e5d7b883e15c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette er dødfødt. Tro meg.

Ha absolutt minst mulig kontakt med denne fyren.

• Liker 3
Skrevet

Pappa var utro med mamma da han var gift. De holdt sammen i 9 år. Pappa var utro mot mamma. Han ble sammen med min nåverende stemor. De har vært sammen i ni år. Så det går an altså..

Skrevet

Pappa var utro med mamma da han var gift. De holdt sammen i 9 år. Pappa var utro mot mamma. Han ble sammen med min nåverende stemor. De har vært sammen i ni år. Så det går an altså..

Det er mye rart som "går an".

Men er det noe bra?

Skrevet

Det er mye rart som "går an".

Men er det noe bra?

Ts lurte ikke på moralen rundt dette, men om det var noe håp. Om det er håp for henne mot ei kjerring i et dødt ekteskap? Så absolut!

• Liker 1
Skrevet

Ts lurte ikke på moralen rundt dette, men om det var noe håp. Om det er håp for henne mot ei kjerring i et dødt ekteskap? Så absolut!

Problemet er da at mange bruker denne unnskyldningen for alt den er "verdt". Tomt prat er verdiløst.

Og selv når man virkelig mener at forholdet er dødt, så skal det veldig mye til å bryte ut av det. Spesielt når det er mindreårige barn med i bildet.

Skrevet

Det er ikke enten eller... Derfor jeg ville høre det som endte godt!

Skrevet

Det er ikke enten eller... Derfor jeg ville høre det som endte godt!

Hjelper det deg noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...