Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter hvilke mat og drikke andre opplever som hjelp mot syreproblemer.

Plages mye med syre, har gjort det i mange år, men nå er jeg også gravid så den er litt ekstra hissig.

Jeg bryr meg ikke om medisin, det jeg kan bruke mens jeg er gravid har jeg prøvd, og det funket dårlig.

Så jeg sikter meg inn på selve kostholdet. Jeg holder meg unna alt som kan skape syre, men ser ut til å ikke helt fungere bare det, så skulle gjerne da også hatt noe som direkte funker mot syre.

Gulrøtter har jeg fått tips om, og joda det er mulig det funker litt...

Så... hvis noen har noe erfaring med mat/drikke som slår vekk syra... så blir jeg veldig veldig veldig veldig veeeeldig gla om dere deler^^

:danse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melk er det siste man skal drikke hvis man har problemer med syre, det føles som det hjelper først, men det omdannes til syre i magesekken. Sitronjuice gjør faktisk det motsatte.

Har du prøvd å røre ut litt natron i vann. Smaker ikke akkurat fantastisk, men det hjelper ihvertfall litt.

Anonym poster: a5f979ca62837b45ea19c0dd8af9708e

Skrevet

Melk er det siste man skal drikke hvis man har problemer med syre, det føles som det hjelper først, men det omdannes til syre i magesekken. Sitronjuice gjør faktisk det motsatte.

Har du prøvd å røre ut litt natron i vann. Smaker ikke akkurat fantastisk, men det hjelper ihvertfall litt.

Oi. Melk føles som det funker ja, det er i hvert fall sikkert :gjeiper:

Skrevet

Ja melk holder jeg meg unna helt nå, og i det lange løp så har det faktisk gjort at syren har dempet seg litt.

Skal prøve natron ja, alt som kan hjelpe tar jeg gjerne å prøver nå:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...