Gjest lekebøll Skrevet 26. februar 2004 #1 Skrevet 26. februar 2004 Jeg hadde endelig funnet en yndlingsbutikk - #12 på Karl Johan - så legges den ned. Jeg har vært innom BikBok, Carlings... men jeg finner heller ikke igjen modellen jeg bruker; Cheesy. Noen som vet hvor denne finnes (litt videre i bena enn de andre)? Kan Fornarina handles over nett? :desperat:
Gjest Ethereal Skrevet 27. februar 2004 #2 Skrevet 27. februar 2004 Med litt uflaks kan du ha endt opp med å like en Limited Edition, dvs en modell som kun produseres i en begrenset periode. Selv har jeg forøvrig funnet nye favorittjeans; Bootcut Eddie fra Nudie. Passer fint for jenter med smale hofter, men muskler i bein og rumpe.
Gjest Lady-M Skrevet 27. februar 2004 #3 Skrevet 27. februar 2004 Med litt uflaks kan du ha endt opp med å like en Limited Edition' date=' dvs en modell som kun produseres i en begrenset periode. Selv har jeg forøvrig funnet nye favorittjeans; Bootcut Eddie fra Nudie. Passer fint for jenter med smale hofter, men muskler i bein og rumpe.[/quote'] Hvor får man kjøpt Nudie bukser? Har en slik kroppsfasong som du beskriver...
Gjest Ethereal Skrevet 27. februar 2004 #5 Skrevet 27. februar 2004 T@Miss Tricky:reningsjenter unite :-) Du er tydeligvis også tynn, men med muskler.Jeg kjøpte mine Nudie jeans hos Carlings, kostet 1099,- for den modellen.
Gjest Lady-M Skrevet 27. februar 2004 #6 Skrevet 27. februar 2004 Thank you! :-) Skal prøve en slik en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå