Gå til innhold

kan du anbefale en Sports-bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en god sports-bh med GOD støtte.... og trenger anbefalinger !

Har en Champion som jeg er veldig fornøyd med, men finner ikke samme typen noen plass...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også en fra Champion jeg var veldig godt fornøyd med. Men den gikk ut...

Har nå blitt veldig glad i denne fra Casall. Selv om den ikke har bøyler (som den gamle hadde), så sitter den godt. Jeg er avhengig av vanlig lukking (sånt til å træ over hodet er fånyttes...), og denne fungerer veldig bra til mitt bruk.

Men det viktigste er at du prøver flere ulike modeller, og finner en som passer din byste/størrelse og også din treningsform.

Lykke til!

Skrevet

Hørt mye godt om Shock absorber, men har ikke fått prøvd den selv enda. Skal visst være fenomenal til dem som er godt utstyrt:P

• Liker 1
Skrevet

Hørt mye godt om Shock absorber, men har ikke fått prøvd den selv enda. Skal visst være fenomenal til dem som er godt utstyrt:P

Believe the hype! Jeg har vært innom det meste av vanlige sportsmerker og andre kvalitetsmerker som Freya osv, og har aldri noensinne hatt så god støtte som ved Shock Absorber :)

• Liker 1
Skrevet

Har prøvd noen forskjellige, og er faktisk mest fornøyd med den fra H&M med padding :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg stemmer også for shock absorber

• Liker 1
Skrevet

Takk for gode anbefalinger.

-hvor kjøper dere shock absorber da?? Jeg gjorde ett kjapt søk på nettet, og fant ingen "kjente" butikker som hadde den

Skrevet

Tror Løplabbet har den...

Skrevet

Kjøpte min hos Campadre. Nelly og Timarco har Shock Absorber.

Skrevet

Her i stavanger/sandnes har de på sørbø og på intersportbutikker i tillegg til løplabbet.

Skrevet (endret)

Blir frista til å prøve shock absorber nå :) men koster rundt 600 kr? :sjokkert:

Endret av Millimani
Skrevet

Jeg bestilte min Shock Absorber på ebay, betalte vel 200-300 kr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...