Gå til innhold

2014 bruder! Noen som er tidlig ute her? :) Det er jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke store planer enda, men datoen er satt i august 2014 og kirken (pga popularitet) er bestilt! Flere som skal gifte seg i 2014 og gleder seg? :)

Anonym poster: fdd0348ff2cb0f5acc3ba0404f03fbb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS igjen:

Når skal dere gifte dere da? Dato? Har dere begynt å planlegge noe? :)

Anonym poster: be122573195376600583d8ee416b458f

Gjest GirlDreamer
Skrevet

Vi håper på 2014, men er usiker på om vi klarer å spare nok i tide, så har ikke satt noen dato enda. Men vil gjerne ha et sommerbryllup :)

Gjest Lilli My
Skrevet

2014 på meg og!

Vi har dato, kirke og mottakelsessted i boks! Vi har også delvis begynt å skissere et program og gjesteliste.

Jeg er ellers max klar for kjoleprøving, men det er kanskje litt tidlig...?

Skrevet

Det blir i august her også! Litt usikker på selve datoen enda, men vi er helt sikre på at det blir august-bryllup da :) Vi har egentlig planlagt kjempemye allerede, men de bittesmå detaljene er kanskje litt tidlig å starte med allerede nå? Jeg er skikkelig klar for kjoleprøving selv, hehe!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er også 2014-brud! :D Er såå ivrig etter å få ting på plass, men kirka ville ikke ta imot booking før over nyttår, så får smøre meg med tålmodighet i et par måneder. Gjestelista begynner å falle på plass, og jeg er i full gang med å designe invitasjonene!

Har ikke noen planer om kjoleprøving helt enda, men liker at jeg har så god tid og kan ha øynene åpne for eventuelle salg og tilbud :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...