Gjest Wolfmoon Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har da norwegiankortet, flyr en del med norwegian og har koblet konto hos flyselskapet med kortet mitt. Ser inne på kortnettbanken at jeg har tjent en del cashpoints, men skjønner liksom ikke helt hva jeg skal med de eller hvordan jeg skal kunne bruke de? (og jeg innser at det er meget mulig at jeg er dum, blind eller en kombinasjon av de to). Inne i nettbanken er det eneste som står: logg inn på norwegian.no for mer informasjon, men jeg klarer virkelig ikke å se informasjonen der Og siden jeg har mer tro på forum enn kundeservice spør jeg her først, om noen kan oppklare dette for meg? (Og om noen har meninger om kredittkortbruk og sånt, så lag gjerne en egen tråd om det).
Zzyzx Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Tror du skal få opp cashpoints som betalingsalternativ når du kjøper en flyreise. Jeg har aldri gjort det selv, men jeg har forstått det slik.
Gjest Wolfmoon Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har brukt reward tidligere til det, men nå står det i nettbanken at jeg har masse cashpoints, men inne på nettsidene til norwegian har jeg 0 rewards å bruke på flybillett kjøp
Zzyzx Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Det høres jo dessverre ut som en kundeservicesak, altså.
Anglofil Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Det skal være et sted hvor man kan "claime" disse cashpointene. Har nemlig gjort det selv, før jeg fikk registrert BankNorwegian-kortet mitt opp mot selve Norwegian-kontoen min. Hvis du ikke skjønner hvordan du skal gjøre det ville jeg ha kontaktet kundeservice, jeg husker dessverre ikke hvordan jeg gjorde det. Mvh Yvonne Endret 12. oktober 2012 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå