AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg fikk meg et stor sjokk idag! Jeg gikk på vekta. Den viser 7 kg mer enn i april!! Helpes meg! jeg er nå åp vei tilbake til det store stygge tallet jeg nådde i 2004, nemmelig 110 kg. Jeg veier pr dags dato 90 kg og er 173 kg. Jeg hater å se meg selv i speilet. Så nå er det nok. Jeg skal begynne å trene igjen, og sakte meg sikkert komme meg i form igjen. Jeg sliter lit med motivasjonen siden jeg nesten bare går nattevakt og soer når andre er våkne, men det kommer seg, jeg har klart det før. Noen som har tips om hvordan unngå søtsugen på nettene. Jeg er grusom på å stikke innom butikken på tur på jobb å raske med meg noe usundt... Men her er målene mine (vekt messig) Idag veier jeg 90 kg. Innen 12 desember skal jeg veie 85 kg Innen 12 mars skal jeg veie 80 kg Innen 12 juni skal jeg veie 75 kg 75 kg har altid vært drømmevekta mi, så det er det målet jeg skal jobbe mot. Jeg skal selvfølgelig legge om kosten, men det er hovedsakelig treningen jeg har vært mest lat på. Så nå blir det kveldsturer, joggeturer og turer på treningssenteret igjen. Hva sier dere, er dett mulig å oppnå? når jeg målene mine? Eller må jeg gjøre om på noe? Anonym poster: 80eef838d4dc8a7d4c6007fc02d252b5
lillemeg90 Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Synes det høres realistisk ut jeg:) Bår jeg jobber natt pleier jeg alltid å ha med noe oppkuttet frukt eller grønnsaker:) det hjelper iallefall øåsøsuget mitt. Samt at jeg faktisk spiser noe hver 3 time siden jeg e våken da og ikke hele dagen som de andre. :)
Ruskemor Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Hei TS Lite tips, ikke overdriv treningen da kommer du til å gå lei å du vil ikke få noe fremgang. Det beste er å trene effektivt 3 ganger i uken. gå gjerne turer der du får pulsen opp. Masse lykke til:)
skapt-for-kos Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Det å ha en treningsvenn er et meget godt tips synes jeg! Da er dere to om det og det er lettere å motivere hverandre når en av dere sliter med motivasjoenen. Ta å forhør deg med de rundt deg om det er noen som kunne tenke seg å komme seg i litt bedre form samme med deg, sikker på det er noen :-) Masse lykke til, dette greier du!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 Tror du skal klare dette, TS, men hvis du ønsker å gå ned i vekt bør du fokusere mye mer på kostholdet ditt, og fokusere mindre på datoene hvor vektnedgangen skal finne sted. Kroppen er et litt kronglete system, og for noen kan det ta litt tid før vekta "slipper". For meg tok det flere måneder med trening og lavkalori før det løsnet ordentlig. Du sier du kjøper usunn mat på vei hjem fra jobb, det er litt vanskelig å gjennomføre, men kanskje du kan ta med mindre penger på jobb? De dagene jeg har lav viljestyrke, men må handle noe på butikken, tar jeg ikke med en krone mer enn jeg skal bruke på middag. På den måten får jeg ikke kjøpt noe uansett om jeg har aldri så lyst. Start opp en trneingsdagbok her på forumet også, og få noen til å heie på deg
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 Hvor bor du da, så skal jeg komme og sparke deg i ræva jeg Anonym poster: f74b62f10f4a84928ce2af8a0510af9f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå