Vilje Skrevet 26. februar 2004 #1 Skrevet 26. februar 2004 la akkurat inn et innlegg om shampoer hvor jegetterlyste tips. Var inne på lookfantastic og fant tigi shampoer, har noen gode erfaringer med dem, og hvilken av dem er bra?
Gjest Ethereal Skrevet 27. februar 2004 #2 Skrevet 27. februar 2004 Her vil du nok få mange ulike svar, men personlig synes jeg ikke noe særlig om Tigi. Du kan få bedre produkter til tilsvarende pris. Hårpleieproduktene er ganske parfymerte, så pass deg hvis du er ømfintlig. Men Tigi har fine stylingprodukter. Som sagt, dette er MIN mening, og ikke alle vil være enige.
Smilla78 Skrevet 27. februar 2004 #3 Skrevet 27. februar 2004 Tigi catwalk oakmeal & honey er dritbra og lukter SINNSYKT godt! Har nesten lyst å ta en slurk når jeg vasker håret!
Christy Skrevet 27. februar 2004 #4 Skrevet 27. februar 2004 Har prøvd Tigi Dumb blonde, den var helt grei, men det er ikke den første jeg kommer til å kjøpe igjen. Da er Fructis nesten like bra..
Arwen Skrevet 27. februar 2004 #5 Skrevet 27. februar 2004 Tigi catwalk oakmeal & honey er dritbra og lukter SINNSYKT godt! Har nesten lyst å ta en slurk når jeg vasker håret! Jeg synes den lukter pyton! Brakk meg da jeg dusjet. Ville heller satset på Redken jeg.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 27. februar 2004 #7 Skrevet 27. februar 2004 Jeg driver og prøver Tigis moisture & shine duo nå, men har ikke helt bestemt meg for hva jeg synes. Den lukter heeelt nydelig, men jeg tror ikke den gir nok fuktighet til vinterhåret mitt. Dessuten så ser jeg at det står alkohol i innholdsdeklarasjonen, og da blir jeg litt skeptisk...
Gjest Tristessa Skrevet 27. februar 2004 #8 Skrevet 27. februar 2004 Har prøvd følgende: - Moisture Maniac: Lukter fantastisk utrolig godt - hjalp på mitt tørre hår. Sjampoen er imidlertid svært "deep cleansing", og skal egentlig brukes for å få skikkelig rent hår har jeg hørt fra folk som jobber med dette merket. Men var veldig fornøyd! - Self Absorbed: Sjampoen er helt grei for normalt hår, balsamen for tynn i konsistensen. Ville personlig hatt fyldigere balsam, og jeg synes appelsinlukten er kunstig og litt irriterende i lengden. - Oatmeal&Honey: Beste jeg har prøvd til nå! Lukter søtt og spesielt, litt kanel, litt honning, klarer egentlig ikke å bestemme meg for hva jeg synes om lukten, men håret blir knall! Veldig god for tørt og skadet hår. - Moisture&Shine: har bare prøvd en gang nå, men lukter godt. Kan komme med mer respons senere. Lipglossen som fulgte med i pakken fra lookfantastic syntes jeg forøvrig var veldig bra!
-ida- Skrevet 27. februar 2004 #9 Skrevet 27. februar 2004 Jeg er ikke overbegeistret for dem.men liker en hårkur derfra. Coclate head eller noe sånn.
Musemor Skrevet 28. februar 2004 #10 Skrevet 28. februar 2004 Er heller ikke spesielt begeistret for Tigi, men jeg er derimot veldig fornøyd med stylingproduktene til Tigi Bedhead. Jeg ville, som en annen også foreslo, kjøpt Redken! Veldig bra produkter.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 4. mars 2004 #11 Skrevet 4. mars 2004 Har prøvd Tigi Moisture & shine et par uker nå, og gått tilbake til Kerastase. Håret mitt ble brusete og hodebunnen irritert. Luktet nydelig, men det var visst ikke stort mer heller.
Tundra Skrevet 4. mars 2004 #12 Skrevet 4. mars 2004 Liker ikke shampoene de har. Men styling produktene er veldig bra. Jeg er blitt avhengig av Curl Jam! Har langt hår med masse fall som til tider er ute av styr. Men med curl jam har jeg endelig fått skikk på det. Definerer krøller, samler håret mer.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #13 Skrevet 4. mars 2004 Etter det jeg har lest her, så er kvaliteten på tigi lik shampoen man kjøper på super`n... :o Stemmer det eller?
Gjest Coral Skrevet 5. mars 2004 #14 Skrevet 5. mars 2004 Liker ikke shampoene de har. Men styling produktene er veldig bra. Jeg er blitt avhengig av Curl Jam! Har langt hår med masse fall som til tider er ute av styr. Men med curl jam har jeg endelig fått skikk på det. Definerer krøller, samler håret mer. Hvor mye kostet den, sånn ca? Har hørt av flere at den skal være bra, så lurer på å kjøpe den. Ellers er jeg enig i at stylingproduktene (har prøvd flere av de som nevnes her) til tigi er gode. Shampo og balsam derfra har jeg ikke prøvd..
Tundra Skrevet 5. mars 2004 #15 Skrevet 5. mars 2004 Hvor mye kostet den, sånn ca? Har hørt av flere at den skal være bra, så lurer på å kjøpe den. Ellers er jeg enig i at stylingproduktene (har prøvd flere av de som nevnes her) til tigi er gode. Shampo og balsam derfra har jeg ikke prøvd.. Her hjemme koster den ca 350 kr mener jeg. Bare kjøpt den en gang i salong. Og resten på lookfantastic. Der koster den ca 150 kr. Den er skikkelig bra, lukter bringebær! Men den forsvinner etterhvert etter man har tatt den i håret virker det som. Burde prøve!
Saeria Skrevet 5. mars 2004 #16 Skrevet 5. mars 2004 Jeg har Dumb blonde shampoen og den er ok, men ikke mer. Av styling produkter har jeg Bed head control freak. (grønn flaske) Sprayen lukter kjempegodt, men håret mitt likte den ikke.. noen som vil ha...?
Gjest olive Skrevet 5. mars 2004 #17 Skrevet 5. mars 2004 Jeg bruker Tigi Catwalk Oatmeal & Honey shampo og balsam og er godt fornøyd. Jeg har ammet ett år og håret var tamt og livløst før jeg begynte med Tigi. I tillegg bruker jeg Tigi Leave in conditioner og den er jeg superfornøyd med, siden håret mitt var helt håpløst en periode og ikke lot seg gre etter vask.
Cola Girl Skrevet 5. mars 2004 #18 Skrevet 5. mars 2004 Jeg har brukt moisture & shine i et par uker nå og er veldig fornøyd med resultatet.
missfidget Skrevet 6. mars 2004 #19 Skrevet 6. mars 2004 Jeg synes ikke noe særlig om Tigi produktene. Har brukt veldig mange ulike produkter av den merker men resultat ble tørt hår eller at du kjennes en tung lag på håret. Det er egentlig dumt siden de har kult design og produktene luktes himmelsk godt!
missfidget Skrevet 6. mars 2004 #20 Skrevet 6. mars 2004 (grønn flaske) Sprayen lukter kjempegodt' date=' men håret mitt likte den ikke.. noen som vil ha...?[/quote'] Logg på Makeup Alley.Com. Kanskje du kan swap den for noe annet du vil ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå