Gå til innhold

Tips til et "spesielt" bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva kan man gjøre for at sitt bryllup blir litt annerledes enn alle andres?

Jeg har så mange venner som gifter seg i disse dager, og jeg føler at alt som skjer i kirka og festen ofte "gjentar seg" med små forandringer i hvert bryllup.

Er det noen som har tips om hvordan man skal få gjestene til å huske akkurat DITT bryllup?

...Det skal jo ofte ikke så mye til:)

Med vennlig hilsen Nordlyset

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om dere synes vårt bryllup blir så veldig spesielt, men her vi kommer fra er det iallefall litt annerledes.

Vi skal vies utendørs på gården hvor min kjære kommer fra. Etterpå skal vi ha hagefest med middag og dans i et partytelt.

Til middag skal vi grille grillspyd og ha spekemat, plus masse annet " digg".

Vi valgte et slikt bryllup siden vi ikke har noen spesiell tilhørighet i kirken her vi kommer fra, og vi ville ha denne dagen mer personlig for oss. Og det er jo vi som teller, ikke sant icon_smile.gif

Men jeg må jo bare si at de første tilbakemeldingene var ikke bare positive, siden vi ikke skulle ha et "standard bryllup". Men nå som det nærmer seg, er alle overivrige, og gleder seg enormt!

Nå skal det sies at vi har valgt ganske utradisjonelle veier både når det gjelder antrekk, innbydelser og alt annet av pynt til vår store dag, men det er ikke mitt poeng å legge ut om det her icon_rolleyes.gif

Men vil du ha et litt uvanlig bryllup, så hvorfor ikke gifte deg om vinteren i iskapellet i Finland for eksempel?

(Det var vårt andre valg icon_smile.gif )

Ellers så kan dere ha et tema-bryllup som ingen i vennegjengen har hatt før?

Der er det mange og ta av!!!

Uannsett, standard eller ikke: lykke til!!

Jeg tror dagen blir spesiell uannsett jeg...12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...