Pludre Skrevet 26. februar 2004 #1 Skrevet 26. februar 2004 Hei Noen somhar noen gode tips ?? Jeg er helt blank Hilsen Pludre
Thomasine Skrevet 26. februar 2004 #2 Skrevet 26. februar 2004 Ekstra stor pepperbøsse... Kommer jo helt ann på interesser det da... Liker han friluftsliv - kanskje noe friluftsklær/turutstyr: telt, lavvo? En reise et sted hvis han liker å reise? Golf? Vanskelig når en ikke kjenner til interesser... :klø:
Tusenfryd Skrevet 27. februar 2004 #4 Skrevet 27. februar 2004 Matkurs Konsert dvd (video) med Iron Maiden eller AC/DC Kokebok med erotisk mat Boken "Flørt" Genser
Gjest care Skrevet 27. februar 2004 #5 Skrevet 27. februar 2004 Noen fancy kjøkkenredskap som "hjelper" han på kjøkkenet. En potetskreller (maskin altså- de har en billig utgave på Åhlens) eller en blender.
Gjest 3llie Skrevet 27. februar 2004 #6 Skrevet 27. februar 2004 ~klær ~lommebok ~drikkevarer ~parfyme ~pc dill og dall ~dvd filmer ~cd'r ~kortholder ~bok ~vaskehjelp for en dag ~vin (eller annet) glass ~slipsnål ~iq leker ~spill ~noen fine glass brikker
Gjest Gjestende Skrevet 27. februar 2004 #7 Skrevet 27. februar 2004 En ting lurer jeg på............. Hvis denne mannen ikke hadde vært ungkar - hva da? Hadde dere kjøpt noe annet da :klø: Det er vel uvesentlig om vedkommende er ugift eller gift eller samboer eller partner eller enkemann eller............ eller ........... eller............ Hvorfor skal vi sette folk i slike båser? Her er det snakk om å kjøpe en gave til en mann på 40 år!
Thomasine Skrevet 27. februar 2004 #8 Skrevet 27. februar 2004 Nei, men det er det vel ingen som sier heller... :klø: Det står ikke at gavenforslagene er for ungkarer... Det er gaver for alle, om du er 30, 40, 50 eller 70 år!!
Milo Minderbinder Skrevet 27. februar 2004 #9 Skrevet 27. februar 2004 En skikkelig gutteting..........hmmmmmm........ 1. seson av "star trek, the next generation".........dersom han liker den slags........ :-) Jeg er ikke ungkar :-) , men jeg slår kolbøtte av glede når jeg får slike ting..... Milo
Birgitte Skrevet 28. februar 2004 #10 Skrevet 28. februar 2004 Om han er ungkar nå og alltid har vært ungkar, ja da sunes kanskje du det er på tide at han finner seg ei jente? ? ? I så fall må du tenke på hva du ville likt om du hadde blitt med denne typen hjem for første gang. Jeg mener jo at en litt hjemmekjær ting burde passe bra, ikke nødvendigvis en teknisk gutteting til kjøkkenet. Kanskje noe kunst/ skulptur/ møbel, lampe? Sannsynligheten for at han allerede er godt utstyrt med guttetingene er vel ganske stor, så tenk feminint!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå