Gå til innhold

Kule skjorter til menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en sort skjorte i gave, og Dressmann er vel ikke helt det menn ønsker seg. Hvor kjøper man stilige herreskjorter. Det er mer til en rocka enn en sossete fyr.

Anonym poster: f93474f427882a119f57ca535fa05152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rocka, hva enn du legger i det, finner du vel på J&J, MoN, Stenströms har også en småharry serie med mye mønster blant annet, om jeg husker rett. Eller du kan designe skjorten slik du selv liker den på tailorstore.

Men om du vil at gutten din skal bli tatt seriøst, bør du gå for ensfargede skjorter, og helst unngå svarte skjorter. Det ser ofte tacky ut med svarte skjorter, imo. Svart skjorte og grå dress blir som en nyutdannet eiendomsmeglerfullmektig uten estetisk sans. Dog hakket bedre enn skjorter med store ruter og cowboyhatt på konsert med Vasendgutane...

EDIT: Om han skal ha vest over anbefaler jeg at han også har med seg jakken, slik at det ikke ser ut som han har forlatt dressen sin etter en altfor fuktig natt.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Drister meg til å foreslå Pasqui.

- lenken er desverre til en svensk butikk, og jeg har kun lagt den for å vise stilen.

Sjekk både under fanen 'slim fit' og 'classic fit' for å få et inntrykk av stilen.

De lager spennede skjorter av g-o-d kvalitet (jeg vet fordi de lager dameskjorter i samme stil også).

Garantert noen i Oslo som selger Pasqui.

Edit: Med en slik skjorte kan du fint være både rockete og klassisk med en litt fresh 'snert'.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er absolutt ikke harry, så mønster er greit å slippe.. Det er heller ikke gutten min, det er en julegave til en i familien.. Det er ikke til dress heller, det er til et sceneantrekk... Og jeg spør her fordi jeg ville finne en svarrt skjorte i stoff som ikke ser tacky ut. Takk for hjelpen..

Takk Lille-pus, jeg skal sjekke ut Pasqui. :)

Anonym poster: f93474f427882a119f57ca535fa05152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ingen årsak :)

Skal skjorten være helt ren sort så kan kanskje Eton ha dette ? :)

Lenge siden jeg var i markedet for å kjøpe herreskjorter, men Eton er alltid trygt.

Det er gode skjorter som selges hos de fleste klassiske herrebutikker som selger dresser i en litt annen kategori enn Dressmann.

Lykke til i jakten, TS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...