AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 aa nå er jeg så lei. hver gang jeg får internett eller telefonregning så skriver de feil beløp. internett legger de ofte til dobbel leie av fasttelefonnett eller hva det nå heter, og på telefonregninga er det ført opp feil abonement slik at det står f.eks 299 istedetfor 99 på fast beløp Hver måned i 5 måneder + har jeg måtte sende mail og kontaktet kundeservice og ringt og styrt og fått en ny faktura til minst en av de.. har 12 mnd bindingstid så kan ikke bare skifte heller, men er så lei av å bruke lunsjen min på dette, noen tips til hvordan jeg får de til å ordne opp en gang for alle? de beklager selvfølgelig hver gang og feilen blir ordnet opp, det er jo ikke "telefondama" sin feil men arrrrgh så lei Anonym poster: c6d714a768aa870539456d7b9c406a5d
feuerstein Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Hvis mulig ville jeg først gått på noen høyere oppe i firmaet, hvis det ikke er gjennomførbart eller det ikke hjelper ville jeg gått ut offentlig med saken, med navn på firmaet. Har de facebookside er det gjerne snillest å begynne på veggen deres der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå