Gå til innhold

Betale for Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved hvilke sum (i måneden) ville du sluttet å bruke Facebook?

Anonym poster: 43355fc21eb18f9ac66d8de95e668dbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Facebook mye. Med tanke på alle de andre tulleavgiftene jeg har (sikkert 500 kr på musikk) så kunne jeg lett betalt et par hundrelapper i måneden. Skulle egentlig bare mangle så nyttig en tjeneste Facebook har laget.

Skrevet

Jeg ville nok ikke betalt. Gidder ikke å betale for spotify engang.

Anonym poster: f7cb2b5534249d3f52e7b570445bea3d

Skrevet

den dagen Facebook koster så mye som et øre så er jeg vekk derifra . DET er det ikke verdt .

Skrevet

Ved hvilke sum (i måneden) ville du sluttet å bruke Facebook?

Jeg er ikke villig til å betale noe som helst da jeg er iferd med å gå lei Fb

Skrevet

den dagen Facebook koster så mye som et øre så er jeg vekk derifra . DET er det ikke verdt .

Facebook er ikke verdt et øre? Dust! Alle som bruker Facebook mer enn 1 sekund hver dag må mene at det er verdt mer.

Skrevet

Facebook er ikke verdt et øre? Dust! Alle som bruker Facebook mer enn 1 sekund hver dag må mene at det er verdt mer.

Dust? :P Ikke for meg , jeg hadde klart meg fint uten hvis jeg hadde måtte betale for det . Hadde vært en fin måte å brukt mindre tid på nett på det :)

Skrevet

Jeg kunne fint ha betalt 100-150 kr i måneden for FB hvis det gjorde at jeg slapp unna reklamen, og enda verre: Alle spilleapplikasjonene! NEI, jeg vil ikke spille Farmville.

• Liker 2
Skrevet

Nei, til det er det alt for lite givende å bruke tid på. Finnes nok av andre gratis tidtrøyer om en er syk eller kjeder seg av andre grunner.

Gjest Høymann
Skrevet

Jeg kunne fint ha betalt 100-150 kr i måneden for FB hvis det gjorde at jeg slapp unna reklamen, og enda verre: Alle spilleapplikasjonene! NEI, jeg vil ikke spille Farmville.

Ser ikke noe reklame der med adblock i nettleseren min.

Applikasjonene kan du blockere.

Den dagen jeg må betale for å være på facebook sletter jeg meg derfra.

Skrevet

Ville ikke betalt for å bruke facebook!

Skrevet

Jeg bruker facebook mye, men ville ikke betalt noe for det.

Skrevet

Jeg tror at så mange ville sluttet å bruke facebook dersom det begynte å koste penger, at det overhode ikke ville forblitt en nyttig eller interessant mediekanal.

Ville heller ikke selv betalt for facebook, da ville jeg sluttet å bruke det istedenfor.

Skrevet

Ser ikke noe reklame der med adblock i nettleseren min.

Applikasjonene kan du blockere.

Den dagen jeg må betale for å være på facebook sletter jeg meg derfra.

Kan vel egentlig bare underskrive her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...