Gå til innhold

bor ved siden av en gal mann, bekymret for barna, hadde du meldt ifra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv gravid og takler ikke stresset med å bo ved siden av denne mannen, han har fått flere utbrudd ovenfor meg og min samboer og er virkelig ute etter å "ta" samboern min. Vi forstår virkelig ikke hvorfor og har nå fått nok, sagt opp leiekontrakten og fått sløyfet ned oppsigelsestiden fordi huseiern forsto problemstillingen vår nå som vi venter barn.

Denne mannen er utenlandsk og barna er omtrent aldri å se ute, heller ikke kona. Har hørt flere smertefulle skrik som jeg ikke forbinder med vanlige barne hyl/rop.. Jeg var selv et vanskelig barn , men den hylingen jeg hører (ofte) fra dem er på et helt annet nivå, jeg får signaler opp som får meg til å føle at alt ikke er som det skal..

Jeg har tenkt at det sikkert er jeg som er overfølsom, men nå som jeg har opplevd hvor gæern denne mannen er så tviler jeg ikke et sekund på at de barna ikke har det som de skal.

Det er vanskelig å gjenfortelle hva han har gjort, men jeg syns ikke det akkurat er gøy å flytte, ihvertfall ikke som høygravid.. vi klarer rett og slett ikke å bo ved siden av denne mannen lenger..

Anonym poster: 7f3b9bfb8e22c9b310a266ea83253c9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde meldt fra til politiet fra første ubehagelige hyl.

Anonym poster: 875801e4c015177b3ad72e0740592a48

• Liker 9
Skrevet

Hvis de er søsken kan de kansje sloss med hverandre. Er du på en annen side sikker på at barna blir mishandlet er det din plikt å melde fra til politi og barnevern slik at de kan ta affere.

• Liker 1
Skrevet

Verre å IKKE gjøre noe enn å gjøre noe. Vil du leve med det?

Anonym poster: 47ab36d42b03e610d5a284c591e000df

• Liker 3
Skrevet

Man kan sende anonym bekymringsmelding til barnevernet. Jeg synes egentlig det er bedre å gjøre det en gang for mye enn en gang for lite (selv om det såklart er kjipt som uskyldig å få vite at noen har sendt melding om deg, så veier det opp at mest sannsynlig hjelper flere barn)

• Liker 2
Skrevet

Man kan sende anonym bekymringsmelding til barnevernet. Jeg synes egentlig det er bedre å gjøre det en gang for mye enn en gang for lite (selv om det såklart er kjipt som uskyldig å få vite at noen har sendt melding om deg, så veier det opp at mest sannsynlig hjelper flere barn)

Veldig enig. Mistenker du noe Ts, ville jeg kontaktet BV og forklare hva det er du hører og bekymrer deg for.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du ikke har kontakter BV for lenge siden. Du er gravid, ikke handlingslammet er du vel?

• Liker 6
Skrevet

utlendinger har lov å slå både kone og barn står det i koranen,politiet og barnevernet kan ikke overprøve dette. desverre. flytt!

Skrevet

utlendinger har lov å slå både kone og barn står det i koranen,politiet og barnevernet kan ikke overprøve dette. desverre. flytt!

Det står det i bibelen også, så da har både utlendinger OG nordmenn lov til å slå både kone og barn.

Ts: kontakt BV, det er du pliktig til.

Anonym poster: 5a31cd1297ad13ce16895011671b9497

Skrevet

Ring politiet neste gang du hører spetakkel. Om det er nødvendig kontakt de barnevern. Det er enklere for deg, og bedre i forhold til saksgang.

Gjest Purple Haze
Skrevet

For noe tull. Så lenge man bor i Norge, må man følge norsk lov, uansett hvilken religion man tilhører.

TS: Meld i fra så fort som mulig. Ikke noe å lure på dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...