Gjest Skurefilla Skrevet 26. februar 2004 #1 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg vurderer å skaffe meg hjelp til husvask. Føler at husvask har blitt en helgefornøyelse som tar altfor mye verdifull tid og energi og som ikke minst er en kime til irritasjon, frustrasjon og saftige krangler i heimen. Har noen her erfaring med å ha vaskehjelp? Hvordan organiseres dette, hvilke avtaler har dere, og ikke minst - hva må man betale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. februar 2004 #2 Del Skrevet 27. februar 2004 Har ingen erfaring selv, men vet om flere som har. Hvordan det organiseres vet jeg ikke. Kjenner du noen som får vaskehjelp som du kanskje kan spørre? De jeg kjenner betaler 80-100 kr timen - svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valmue Skrevet 27. februar 2004 #3 Del Skrevet 27. februar 2004 Vi har hatt vaskehjelp tre ganger i mnd. de siste tre årene. Vi rydder hele huset kvelden i forveien, d.v.s. plukker opp leker og annet som måtte ligge på gulvene og sørger for at det ikke ligger smårot fremme på steder der det skal tørkes støv. Vaskehjelpen tørker støv av bokhyller, bord, bilder o.s.v. , støvsuger, vasker dusj, badekar,speil og vasker på badene samt selvsagt vask av alle gulv. Huset vårt er temmelig stort og vi betaler 600 kr. per gang. (Ca. 4,5 timer) Vi betaler ekstra for eventuell vindusvask. Vær nøye med å spesifisere ned til minste detalj hva som skal tas så unngår dere misforståelser. Det er også lurt å sørge for at det er rimelig ryddig når vedkommende kommer. Bedre for dere og bedre for den som skal vaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå