hannah Skrevet 26. februar 2004 #1 Del Skrevet 26. februar 2004 sikkert ikke det riktige formum, men tenkte at det var noen som hadde den. Sitter her i USA og har ikke den norske sang boken, og bursdagen til min norske venninne er rett rundt hjornet og hun lengter hjem (forstaalig nok!) og jeg tenkte at vi kunne overraske henne med den norske burs- dagssangen - men saa finner jeg ikke teksten. Om noen kan hjelpe hadde det vaert kjempefint. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. februar 2004 #2 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvilken bursdagssang tenker du på da? Denne? Sangtekster kan dessverre ikke legges i innlegg og er derfor slettet. Marianne Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 26. februar 2004 #3 Del Skrevet 26. februar 2004 Her finner du teksten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hannah Skrevet 26. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 26. februar 2004 Tusen tusen takk - ble kjempe gla' naa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå