Gå til innhold

Femme fatale eller girl next door

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen? :sjenert: Hva vil dere helst ha eller være hvis dere fikk velge? Kan man gå fra å være det ene til det andre?

Inspirert av en samtale jeg overhørte på bussen :fnise:

Anonym poster: df754ad1e0574b3310fec25a198c3db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En femme fatale (fransk for dødelig kvinne) er en stereotypi, en umoralsk kvinne som bruker sin seksualitet for å lure den ulykkelige helten. Hun portretteres ofte som en seksuelt umettelig kvinne.

The girl next door er (i min mening) jenta som bare er kjempe søt og har et herlig vesen som alle liker.

Jeg hadde alltid en drøm om å være the girl next door :fnise: men det bodde bare gamle griser ved siden av meg så....

Når jeg blir "voksen" så kunne jeg heller tenke meg å være litt MILF i gaten enn Femme Fatale :fnise:

Men om det skjer får bare tiden vise....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

En femme fatale (fransk for dødelig kvinne) er en stereotypi, en umoralsk kvinne som bruker sin seksualitet for å lure den ulykkelige helten. Hun portretteres ofte som en seksuelt umettelig kvinne.

The girl next door er (i min mening) jenta som bare er kjempe søt og har et herlig vesen som alle liker.

Jeg hadde alltid en drøm om å være the girl next door :fnise: men det bodde bare gamle griser ved siden av meg så....

Når jeg blir "voksen" så kunne jeg heller tenke meg å være litt MILF i gaten enn Femme Fatale :fnise:

MILF :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vel jeg har kidden så nå gjelder det bare å bli gammel nok.

Hva mener egentlig folk er lav alder for MILF? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg ser på the girl next door som litt kjedelig jeg, litt sånn little miss goody two-shoes, iallefall noen som kan bli oppfatte slik. Ville mye heller vært femme fatale :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da tror jeg de jeg overhørte har misforstått :fnise: Det hørtes mer ut som girl next door var litt prippen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Da tror jeg de jeg overhørte har misforstått :fnise: Det hørtes mer ut som girl next door var litt prippen.

'

Som sagt det er bare min oppfatning av betegnelsen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

hehe vel jeg har kidden så nå gjelder det bare å bli gammel nok.

Hva mener egentlig folk er lav alder for MILF? :fnise:

Ja, jeg er villig til å kalle deg en milf nå jeg viss du vil møtes :fnise:

Men på det strengeste, skal barnet være nesten like gammelt som mannen du har deg med, alså si du har deg med en 18 åring bør barnet ditt være ca. 13-14 minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg noen år før den betegnelsen gjelder i så tilfellet. Men kjekt å høre at noen er villig til å snike seg unna reglene :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia med MILF-uttrykket, er at kompisene til sønnen/dattera di skal ha lyst til å ligge med deg. Minimumskravet er altså at du er mor til en tenåring. Alt for mange nybakte småbarnsmødre i tjueåra der ute som løper rundt og påberoper seg MILF-begrepet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...