Gå til innhold

Hva er dette for en hunderase ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nye naboen har en mikroutgave av noe som ser ut som en slags terrier, silky terrier hvis noe heter det ?

lang glinsende gyllenbrun pels med mørkere innslag, veier den mer enn en kilo så blir jeg overrasket. definitivt ikke en valp.

noen som vet hva dette er for en rase ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ligner veldig på en sånn en ja men bare en fjerdedel av størrelsen. chihuahua størrelse sånn ca vil jeg tro.

(og nei, jeg er absolutt ikke på jakt etter hund, bare nysgjerrig på hva dette knøttet ER)

Gjest pærecider
Skrevet

Kan være en yorkie, de finnes i små størrelser og, min nabo har en yorkie som er like stor som en chihuahua. Ser den slik ut? yorkie.jpg

Skrevet

Rotte?

Anonym poster: 441331aedea4a85382f6c67bb2459ed7

• Liker 2
Skrevet

Kan være en blanding. Blanding mellom Yorkshire og Chihuahua for eksempel.

Skrevet

Høres veldig ut som en yorkshire terrier, ja

• Liker 1
Skrevet

blir yorkien så liten som voksen altså ? har kun sett de større utgavene av de.

har tenkt på å spørre naboen men hver gang jeg ser henne så går hun med ørepluggene godt stappet inn, musikken på full styrke og nesa nedi mobilen. har ikke lyst til å hoppe ut i veien foran henne for å få oppmerksomheten hennes heller :icon_lol:

Gjest pærecider
Skrevet

blir yorkien så liten som voksen altså ? har kun sett de større utgavene av de.

har tenkt på å spørre naboen men hver gang jeg ser henne så går hun med ørepluggene godt stappet inn, musikken på full styrke og nesa nedi mobilen. har ikke lyst til å hoppe ut i veien foran henne for å få oppmerksomheten hennes heller :icon_lol:

Tror de kan variere ganske mye, en annen nabo har en stor yorkie, omtrent som en bichon frise. Ifølge rasestandarden skal ikke en yorkie veie mer enn 3,2 kg, men den sier ingenting om høyde, etc. Søte hunder er de i allefall :rodmer:

Skrevet

Jeg kjenner en yorkie som er bitteliten, men voksen!:)

Trodde det var en valp, eller såkalt "teacup-size", men den var visst bare sånn!:) Mindre enn flere chiahuahua'er jeg kjenner.

Første gangen jeg har vært oppriktig redd for å tråkke på en hund!:ler:

Skrevet

Jeg kjenner en yorkie som er bitteliten, men voksen! :)

Trodde det var en valp, eller såkalt "teacup-size", men den var visst bare sånn! :) Mindre enn flere chiahuahua'er jeg kjenner.

Første gangen jeg har vært oppriktig redd for å tråkke på en hund! :ler:

kanskje du kjenner naboen min ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...