Gjest Erm Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har fått eget kontor etter å ha sittet i landskap i mange år og lurer på hva jeg skal ha der inne for å gjøre det litt personlig. Jeg skal ikke ha bilder av familien eller barnetegninger. Planter utgår også fordi jeg er mye på reise, men noen kaktuser kunne jeg hatt. Hva har du på kontoret?
Leanne Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Din egen tekopp? Synes barnetegninger er koselige jeg da, selv om jeg ser du ikke vil ha det... Men det holder med en eller to, ikke tapetsere veggene med det En fin kalender
Gjest Erm Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Din egen tekopp? Synes barnetegninger er koselige jeg da, selv om jeg ser du ikke vil ha det... Men det holder med en eller to, ikke tapetsere veggene med det En fin kalender Jeg har kopp. Det er faktisk den eneste personlige tingen jeg har der. Kalender blir det 1/1 - da skal jeg jammen kjøpe meg en fin en i stedet for en sånn kjedelig en som vi får på jobben. Det var et godt forslag!
Aldrisur Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 En Tivoliradio, en orkidé (trenger ikke mye vann), personlige hilsninger og gode ordtak på en korktavle, fire flasker neglelakk og en tube håndkrem.
isbiten. Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har bare en håndkrem, lypsyl og en eller annen type pastiller. Men sitter i en form for åpent kontorlandskap da, og tilbringer relativt lite tid på kontoret.
Medlem Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 En god del. - 2-3 kaffekopper. - Presskanne. - Boks med nykvernet kaffe. - Saft. - Drikkeflaske. - Tannbørste og tannkrem. - Et skift sokker, boxershorts, t-skjorte og håndkle. - Håndkrem. - En flaske rødvin og en prosecco. - Reservenøkler til leiligheten. - Ryggsekk. - Et par planter. - En kopp med småmynter. ..og sikkert mer.
Gjest Wei Wei Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har ingenting av private ting på kontoret. Trenger ikke det heller.
TheHairyToothfairy Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Modellbil to bilder, et av datter og et av forrige hunden stressball docking til telefonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå