Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått eget kontor etter å ha sittet i landskap i mange år og lurer på hva jeg skal ha der inne for å gjøre det litt personlig. Jeg skal ikke ha bilder av familien eller barnetegninger. Planter utgår også fordi jeg er mye på reise, men noen kaktuser kunne jeg hatt. Hva har du på kontoret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din egen tekopp? Synes barnetegninger er koselige jeg da, selv om jeg ser du ikke vil ha det... Men det holder med en eller to, ikke tapetsere veggene med det :)

En fin kalender

Skrevet

Din egen tekopp? Synes barnetegninger er koselige jeg da, selv om jeg ser du ikke vil ha det... Men det holder med en eller to, ikke tapetsere veggene med det :)

En fin kalender

Jeg har kopp. Det er faktisk den eneste personlige tingen jeg har der. Kalender blir det 1/1 - da skal jeg jammen kjøpe meg en fin en i stedet for en sånn kjedelig en som vi får på jobben. Det var et godt forslag!
Skrevet

En Tivoliradio, en orkidé (trenger ikke mye vann), personlige hilsninger og gode ordtak på en korktavle, fire flasker neglelakk og en tube håndkrem. :rodmer:

Skrevet

Jeg har bare en håndkrem, lypsyl og en eller annen type pastiller. Men sitter i en form for åpent kontorlandskap da, og tilbringer relativt lite tid på kontoret.

Skrevet

En god del.

- 2-3 kaffekopper.

- Presskanne.

- Boks med nykvernet kaffe.

- Saft.

- Drikkeflaske.

- Tannbørste og tannkrem.

- Et skift sokker, boxershorts, t-skjorte og håndkle.

- Håndkrem.

- En flaske rødvin og en prosecco.

- Reservenøkler til leiligheten.

- Ryggsekk.

- Et par planter.

- En kopp med småmynter.

..og sikkert mer. :)

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg har ingenting av private ting på kontoret. Trenger ikke det heller.

Skrevet

Modellbil

to bilder, et av datter og et av forrige hunden

stressball

docking til telefonen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...