AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Hvordan kan man stole på at en nettkjæreste kan bli mer enn en nettkjæreste? Jeg har aldri hatt det før selv, men hører jo om jenter (også jomfruer) lagt oppe i 20 årene, som finner seg en kjekk kar i utland eller innland som de gir seg selv helt til. Jeg lurer da litt på hvordan man ikke da med 90% sannsynlighet ender opp som en peppermø på 40? Jeg snakker om greia der hvor man ikke vil date fordi man har en kar som venter på skype, om et mangeårig "forhold" som egentlig ikke gir deg noe sosialt utenom datamaskinen. Jeg er så kritisk rundt hele greia at jeg tror at sløser bort halve livet sitt!? Anonym poster: ac8647562626b3da56ff7c14ee2bf0b1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har det samme problemet.. Føler ikke jeg kan date, pga han. Sykt men sant. Anonym poster: 002b455b3ec85752bfbcc47d194ee072
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Det er jo veldig situasjonbasert synes jeg.. I mitt tilfelle var det økonomi som hindret oss i å gjøre noe, men vi snakket og var åpne om forventninger og fremtid, dermed holder man troen på at det blir noe til slutt. Noe det ble for min del. Man har vel heller ingen garanti om å ikke ende opp som en peppermø, gift med nabogutten eller ei. Og det er vel ingen som bruker halve livet sitt på en nettkjæreste vel? Da må det jo nesten ligge noe meget spesielt bak.. Anonym poster: 3915f3b7959dd85f4892ce6f2d4e1ab9
Tøffeldyret Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg trodde sånne nettforhold hvor man er sammen i lange tider uten å møtes var mest en tenåringsgreie. Hadde et sånn forhold selv da jeg var 14. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har nettkjæreste som bor i utlandet. Begge to kan likevel møte andre i virkeligheten, noe jeg ikke gjør for øyeblikket fordi jeg ikke har tid til en "ekte" kjæreste. Han møter heller ingen for øyeblikket av samme grunn. Jeg synes det er koselig jeg da å ha noen å snakke med på den måten. Når jeg chatter med kompiser er det jo noe helt annet enn det å chatte med nettkjæresten. Skriver liksom ikke "hey handsome" til kompisene mine. Sender heller ikke hjerter eller flørter på noen måte. Anonym poster: ed80ae0dd4687810e38248739e633975
Gjest NozMonster Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 jeg lever og ånder for min nettkjæreste! kunne aldri falt meg inn å slengt ett blikk på en annen mann. En dag skal vi gifte oss- jeg har levd i sølibat siden vi chattet sammen for første gang for mange år siden, og skal spare meg til den dagen vi møtes!
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 jeg lever og ånder for min nettkjæreste! kunne aldri falt meg inn å slengt ett blikk på en annen mann. En dag skal vi gifte oss- jeg har levd i sølibat siden vi chattet sammen for første gang for mange år siden, og skal spare meg til den dagen vi møtes! Du har med andre ord aldri truffet denne mannen? Hvor gammel er du og han?
Capt. Obvious Skrevet 12. oktober 2012 #9 Skrevet 12. oktober 2012 En nettflørt kan sikkert være ok, men anser det som rimelig kortvarig og absolutt ikke noe som går foran dating i virkeligheten med mindre man faktisk har planer om å møte hverandre relativt raskt. Har ingen interesse av årevis med chatting bare for chattingens skyld.
Gjest NozMonster Skrevet 12. oktober 2012 #10 Skrevet 12. oktober 2012 Du har med andre ord aldri truffet denne mannen? Hvor gammel er du og han? sorry- jeg klarte ikke å ta denne tråden særlig seriøst, så jeg bare tøysa (jeg også?)
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2012 #11 Skrevet 12. oktober 2012 sorry- jeg klarte ikke å ta denne tråden særlig seriøst, så jeg bare tøysa (jeg også?) Høres bra ut!
Gjest BM2 Skrevet 12. oktober 2012 #12 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg er så kritisk rundt hele greia at jeg tror at sløser bort halve livet sitt!? Anonym poster: ac8647562626b3da56ff7c14ee2bf0b1 Og mere til...
aquiz Skrevet 13. oktober 2012 #13 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har nettkjæreste som bor i utlandet. Begge to kan likevel møte andre i virkeligheten, noe jeg ikke gjør for øyeblikket fordi jeg ikke har tid til en "ekte" kjæreste. Han møter heller ingen for øyeblikket av samme grunn. Jeg synes det er koselig jeg da å ha noen å snakke med på den måten. Når jeg chatter med kompiser er det jo noe helt annet enn det å chatte med nettkjæresten. Skriver liksom ikke "hey handsome" til kompisene mine. Sender heller ikke hjerter eller flørter på noen måte. Anonym poster: ed80ae0dd4687810e38248739e633975 Du har mødt mannen da, stiller seg brått litt anderledes? Håper det ordner seg fremover også! jeg lever og ånder for min nettkjæreste! kunne aldri falt meg inn å slengt ett blikk på en annen mann. En dag skal vi gifte oss- jeg har levd i sølibat siden vi chattet sammen for første gang for mange år siden, og skal spare meg til den dagen vi møtes! Jeg har faktisk en bekjent som har "datet" en type i utlandet i 5 år, aldri truffet mannen, de krangler som et gammelt ektepar. Hun er 26 og jomfru mens han er 33. Hun er en pen jente og setter livet sitt på vent. Om han har ventet eller ikke dater i sitt hjemland vet man aldri.
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2012 #14 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg har faktisk en bekjent som har "datet" en type i utlandet i 5 år, aldri truffet mannen, de krangler som et gammelt ektepar. Hun er 26 og jomfru mens han er 33. Hun er en pen jente og setter livet sitt på vent. Om han har ventet eller ikke dater i sitt hjemland vet man aldri. Du får prøve å snakke henne til vett.
aquiz Skrevet 13. oktober 2012 #15 Skrevet 13. oktober 2012 Du får prøve å snakke henne til vett. Prøvd i 4 år og gitt opp! Hun mener at hun ikke kan gi han sitt hjerte og etterpå ta det i retur igjen? Bare utrolig synd om drømmemannen passerer henne, og hun ikke skjenker han et blikk engang. Datamaskiner er farlige!
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2012 #16 Skrevet 13. oktober 2012 Prøvd i 4 år og gitt opp! Hun mener at hun ikke kan gi han sitt hjerte og etterpå ta det i retur igjen? Bare utrolig synd om drømmemannen passerer henne, og hun ikke skjenker han et blikk engang. Datamaskiner er farlige! Ja, det er ikke mye fornuftig det hun driver med ihvertfall. Kan jo hende at hun finner ut av det selv etterhvert.
aquiz Skrevet 13. oktober 2012 #17 Skrevet 13. oktober 2012 Ja, det er ikke mye fornuftig det hun driver med ihvertfall. Kan jo hende at hun finner ut av det selv etterhvert. Håper, men tviler... hun lever i en annen verden enn oss dødelige
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2012 #18 Skrevet 13. oktober 2012 Håper, men tviler... hun lever i en annen verden enn oss dødelige Ja, enten så treffer hun vel denne fyren til slutt, eller så stopper det nok av seg selv før eller senere. Spørs bare hvor lang tid det tar.
aquiz Skrevet 13. oktober 2012 #19 Skrevet 13. oktober 2012 Ja, enten så treffer hun vel denne fyren til slutt, eller så stopper det nok av seg selv før eller senere. Spørs bare hvor lang tid det tar. Tror aldri de møter hverandre, hvis jeg skal være ærlig. Tror hun er redd for en potensiel skuffelse? Hun får bare holde på. Hvis hun vil være en gammel peppermø som bor hjemme til hun er 30 så får hun gjøre det.
Steinar40 Skrevet 13. oktober 2012 #20 Skrevet 13. oktober 2012 Tror aldri de møter hverandre, hvis jeg skal være ærlig. Tror hun er redd for en potensiel skuffelse? Hun får bare holde på. Hvis hun vil være en gammel peppermø som bor hjemme til hun er 30 så får hun gjøre det. Ja, hun velger det jo selv, og det er hennes liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå