Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å bli gravide, men jeg aner ikke når eggløsning finner sted da syklusene mine ikke er stabilisert siden forrige svangerskap. Jeg venter nå på mensen (eller en positiv test) men tviler på at det skulle klaffe på første forsøk.

Men for en uke siden hadde jeg litt svakt med blod i utfloden. Var sikker på at det var mensen som holdt på å begynne, men så kom det ikke mer før 6 dager senere. Da kom det ca likt, med svakt rosa i utfloden. Dette har vært litt av og på i tre dager nå, og i går opplevde jeg å blø litt neseblod. (Har ikke hatt neseblod siden slutten av forrige svangerskap, og det var eneste gang i voksen alder.) Bare veldig veldig lite. Har også for noen dager siden hatt litt ømt tannkjøtt med litt svakt blod når jeg spytter i vasken når jeg pusser tennene. Dette hadde jeg under hele forrige svangerskap. Det siste jeg har opplevd anderledes er at jeg har vært hard i magen den siste uken. For 3 dager siden viste graviditetstesten negativt.

Når man ønsker man er blitt gravid finner man selvsagt massevis av "symptomer" og overtolker hver eneste tegn. Men er denne her spottingen jeg synes er mest merkelig. Mest sansynlig er det jo mensen som er på vei, men som nevnt kom det blod for en uke siden første gang. Får ikke noe til å stemme. Bør nok ta en ny test bare for å være sikker, men så blir en jo så utrolig skuffa over alle de negative testene og mister litt håpet om at en skal få det til for det.

Selvsagt kan dere ikke vite om jeg bare har en forstyrret syklus eller jeg har blitt gravid, men kanskje noen har opplevd noe lignende, særlig med tanke på spottingen?

Anonym poster: 54e4ba0f1edbb51b404a66fb9c49f3dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...