Gå til innhold

For svær for stramt treningstøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gå innom H&M neste gang jeg er i nabobyen :laugh:

Men jeg har litt problemer med sportsbher også... Jeg bruker to stykker på en gang. Begge er kjøpt i sportsbutikk. De er bare sånn liten topp i stramt stoff som man trer over hodet. Selvom jeg har to stykker på, kan jeg ikke jogge uten å måtte holde en arm under brystene, for de blir ikke holdt på plass ordentlig. Er dette normalt, eller har jeg i overkant slappe bryster? :omg:

Vet noen om en billig sportsbh som funker litt bedre?

Jeg ville prøvd endel sportsbh-er som du kan justere i større grad. Lukking bak, justering av skulderstropper etc. For min del fungerer det MYE bedre enn en generell topp i en eller annen størrelse som skal over hodet og skuldrene (som gjerne da også blir løsere i strikken slik at du får den greit av. Jeg har kjøpt en god sportsbh som sitter stramt rundt overkroppen, og hvor stoffet er fast og ikke gir så lett etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal gå innom H&M neste gang jeg er i nabobyen :laugh:

Men jeg har litt problemer med sportsbher også... Jeg bruker to stykker på en gang. Begge er kjøpt i sportsbutikk. De er bare sånn liten topp i stramt stoff som man trer over hodet. Selvom jeg har to stykker på, kan jeg ikke jogge uten å måtte holde en arm under brystene, for de blir ikke holdt på plass ordentlig. Er dette normalt, eller har jeg i overkant slappe bryster? :omg:

Vet noen om en billig sportsbh som funker litt bedre?

Høres rart ut. Har ikke noe med slapphet å gjøre, men heller tyngde kanskje? Jeg ville oppsøkt noen som har god greie på BHer. Det skal ikke være umulig med mindre du er kandidat for brystreduksjon.

Kjedlig når klær ødelegger treningsopplevelsen!

Anonym poster: a173919c9245c79099d0f95901af04f9

• Liker 1
Skrevet

Høres rart ut. Har ikke noe med slapphet å gjøre, men heller tyngde kanskje? Jeg ville oppsøkt noen som har god greie på BHer. Det skal ikke være umulig med mindre du er kandidat for brystreduksjon.

Kjedlig når klær ødelegger treningsopplevelsen!

Jeg har jo ikke så utrolig store pupper at jeg er i brystreduksjonsgruppen. Men de veier vel kanskje litt? Og det er jo ikke noe spiler eller noe i sportsbhene mine, kun tynt stoff. Så jeg får vel dra på en skikkelig butikk og forhøre meg. Det er ekstremt pinlig å løpe rundt i lysløypa med et godt grep om mine egne pupper :eeeh:

Gjest Tidssone
Skrevet

Kjøp treningsbh i en størrelse mindre enn det du normalt bruker. Jeg bruker Casall sin med lukking i ryggen. Bruker to dersom jeg skal løpe eller danse.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har jo ikke så utrolig store pupper at jeg er i brystreduksjonsgruppen. Men de veier vel kanskje litt? Og det er jo ikke noe spiler eller noe i sportsbhene mine, kun tynt stoff. Så jeg får vel dra på en skikkelig butikk og forhøre meg. Det er ekstremt pinlig å løpe rundt i lysløypa med et godt grep om mine egne pupper :eeeh:

Høres ut som du bare har valgt feil BH. Jeg har også nokså store pupper og det er kun få BHer jeg liker. Spesielt når det gjelder sports-BH så sliter jeg. Jeg har en fra Champion med spiler og en fra Swemark uten. Den med spiler ser penere ut, men den fra Swemark har et bedre stoff som strammer rundt puppene. Tenker nesten litt sånn jeg ville brukt om jeg følte jeg var fanget i feil kjønn! :-p Ikke pent, men stødig.

• Liker 1
Skrevet

Det kan godt være jeg tar feil om kroppsfasongen min. Bruker 80D i bhstørrelse ihvertfall. Men jeg er nok ikke helt timeglass, for jeg har hørt at de er ganske sjeldne. Skal visst være ganske nøyaktige mål for at man er et timeglass.

Men det er ihvertfall bra at du har selvtillit til å trene i sånne klær :laugh:

Er timeglass så sjeldne da? Det er mange timeglass der ute som tror de er pærer. Timeglassfiguren er liksom så ettertraktet at det er mange som ikke tror at deres kropp er timeglass. De fleste som påstår at de er pærer har i alle fall en del større pupper og bredere skuldre enn meg. :P Jeg har så smale skuldre at jeg ikke kan henge veska på samme skulder som den siden veska er på. Jeg må krysse den over til andre siden ellers faller den bare ned. Jeg bruker to størrelser mindre på overdeler enn underdeler. Og har knapt opplevd at en topp har vært laget for noen med mindre pupper enn meg. Veier ca 110 kg og har C-cup... Bruker alltid BH'er med innlegg for at det skal se ut som at jeg har større pupper. Merker ikke forskjell på om jeg trener med vanlig BH eller med treningsBH... Men vet jo at det er bedre for elastisiteten i puppene mine at jeg bruker trenings-BH, så da gjør jeg det.

Anyway, mål skuldrene dine og mål hoftene dine. Har du ca samme mål og har en markert midje, så er du timeglass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...