AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har solgt noe på finn no, fikk pengene inn på konto, så sendte jeg det jeg solgte i posten. Valgte slik at jeg fikk sporingsnr med, slik at de ikke kan si at de aldri mottok pakken eller noe. Men greien er at imorgen er siste frist for å hente pakken, har sendt melding men ikke fått noe svar. Hva skjer da, hvis de ikke henter pakken? Hvor blir den tingen sendt? Tilbake til meg? Må jeg betale tilbake de pengene? Jeg betalte litt ekstra for å sende med sporingsnr. Anonym poster: e6a66bc5b06ab604208c03f7a11bb02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 11. oktober 2012 #2 Del Skrevet 11. oktober 2012 Nest siste side i denne (side 14) ser ut til å fortelle at det koster deg det samme som om du skulle sendt en tilsvarende pakke. Dobbel pris til slutt, altså. http://www.posten.no/forside/_attachment/19520?_ts=139587eda00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 11. oktober 2012 #3 Del Skrevet 11. oktober 2012 Bedre med postoppkrav og at kjøper skal stå for hele sendingen. Da slipper selger økonomiske utgifter om kjøper ombestemmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå