AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 La oss si du hadde ei lukykke med noen kjemikalier eller noe som ble sølt over deg og som ville mutert deg om til det siste dyret (eller fisk, insekt) du hadde vært i kontakt med, hva ville du da helst blitt? Tror jeg ville vært ei søt katt, jeg. Joda, jeg ble litt inspirert av å sett på Turtles nå nettopp. http://www.youtube.com/watch?v=Dbgmel_Cc9A Anonym poster: 53562772693c8b0fdc25d9fb41261eee
Gjest Blue Jeans Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Det siste dyret jeg har vært i kontakt med, er gullungen min som ligger vedsiden av akkurat nå! Men jeg vet ikke om jeg ville vært ham. Men det kunne jo kanskje ha vært spennende å se hvordan jeg er som eier da. Det er en bikkje forresten! Endret 11. oktober 2012 av Blue Jeans
Gjest Fluttershy Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Det siste dyret jeg tok i var en sneile og det vil jeg ikke bli! Hvis jeg kunne velge ville jeg blitt mutert til en slags menneskeøgle, d tror jeg kunne sett litt tøft ut
Gjest Gunfreak Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Grønlandshval! De veier 100 tonn, så jeg kan spise så mye jeg vil uten at noen klager på vekta mi. De lever kanskje over 200 år, så jeg har mye tid på å filosifere og lese bøker(må finne noen vannfaste bøker da) Kan svømme så mye jeg vil og utforske havet.
Magnifique Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Hei. Katt.. mjau? Neida. Om jeg skulle vært et dyr, ville det nok blitt enten tiger (de er nydelige), eller tårnfalk (vakker fulg)!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Kattepus. Kan forsyne meg i kjøleskapet, sove hele dagen og se på tv :D Hadde trivdes som dronning i heimen, forlangt kos døgnet rundt og hatt pelsstell som hovedhobby. Hehe. Anonym poster: 88ac23c624983130468ed6be5fa08704
Rubies_ Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Da ville jeg blitt en hund! Tror det hadde passet meg helt fint
Gjest pærecider Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Hahahaa, ligger her med fire hunder, er borti dem samtidig, ville vel blitt en blanding av en chihuahua, en prazsky krysarik, en italiensk mynde og en engelsk toy terrier... Skikkelig miks med andre ord...
Gjest Gunfreak Skrevet 11. oktober 2012 #9 Skrevet 11. oktober 2012 Dere er klar over at katter/hunder/tigere, ikke lever så lenge? Unasett hva jeg skulle bli, ville jeg hatt i hvertfall noe gode ods på å nå 50år,
Gjest Blue Jeans Skrevet 11. oktober 2012 #10 Skrevet 11. oktober 2012 Grønlandshval! De veier 100 tonn, så jeg kan spise så mye jeg vil uten at noen klager på vekta mi. De lever kanskje over 200 år, så jeg har mye tid på å filosifere og lese bøker(må finne noen vannfaste bøker da) Kan svømme så mye jeg vil og utforske havet. Det hørtes morsomt ut! Men jeg er litt mørkeredd og hadde ikke trivdes om natta, for jeg tror ikke det er så mye lys under vann om natta. Men sett bortsett fra det, og at hvaler generellt er litt skremmende, kunne det vært spennende! Jeg skulle gjort menneskene en tjeneste, og spist opp alt av insekter, krabber og maneter som befinner seg i vannet. Da kunne folk bada trygt på strendene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå