Gå til innhold

Sopplignende hvit masse under penisforhuden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette for noe?

Anonym poster: 2e7f13c90026a78e765d42d6087344cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snabelkãse.

Anonym poster: 2d4b9b5939b43c89b827a9887f0999c5

• Liker 3
Skrevet

På godt norsk; Kukost.

Det medisinske navnet er smegma, og kommer ofte av dårlig hygiene.

Det er svette, døde huceller, rester av forsats og naturlig glidemiddel fra penis.

Enkleste måten å bli kvitt det på, er å trekke tilbake forhuden når man vasker seg og vaske godt rundt penishodet med vann, evt en mild intimsåpe.

• Liker 1
Skrevet

En indikasjon på at du må lære å vaske deg. Vask deg daglig så slipper du slikt. Alt annet er ekkelt.

Skrevet (endret)

Det kalles for smegma eller kukost på godt norsk. Er slik alle menn med forhuden intakt har. Spesielt etter seksuell (både 1 player og 2 player) aktivitet kan det samle seg opp da det skilles ut et sekret som smører penishodet slik at forhuden glir lettere fram og tilbake. Når dette tørker blir det hvitt og hvis du drar fingeren over samler det seg i en klump.

Daglig vask hindrer oppsamling av dette.

Edit: Too late..

Endret av pressplay
Skrevet

Vask deg, din gris.

Anonym poster: 120cc4ac5bc7f1f10a0c25f027aacaa5

• Liker 1
Skrevet

Vil benytte anledningen til å minne på kvinner at de fort sliter med samme problem om de ikke ivaretar hygienen mellom bena. Ta et speil, se etter. Jeg er for gammel til å krangle på dette, ordne opp i det på egenhånd før sex oppstår.

Skrevet

Håper du ikke er en jente som har sugd han med dette på penis, ts.

Anonym poster: 536204ae4c7aea79ad5d62f3ca048833

• Liker 2
Skrevet

Dusjer meg grundig hver eneste dag for å si det sånn. Mange ganger opptil 3 ganger hver dag. Alt annet snakk vil være en fornærmelse mot meg.

Skrevet

Du må lære deg å dusje skikkelig, daglig, min gode mann.

Ikke forvent at ei jente vil gi deg en blowjob når du har fullt av kukost ihvertfall.

Skrevet

Dusjer meg grundig hver eneste dag for å si det sånn. Mange ganger opptil 3 ganger hver dag. Alt annet snakk vil være en fornærmelse mot meg.

Da dusjer du tydeligvis ikke godt nok.

Skrevet

Du må dra foruden så langt bak du kan, vaske med såpe og skylle grundig med vann. Noen minutter etter dusjen kan du ta forhuden bak, ta på penishodet med en finger og lukt deretter på fingeren. Lukter det stygt/urin må du forsøke å vaske bedre/lengre. Mener du at du vasker deg godt nok, men problemet fortsetter bør du kontakte lege. Kan jo være sopp/for trang forhud eller noe annet.

Anonym poster: 536204ae4c7aea79ad5d62f3ca048833

• Liker 1
Gjest Spl.stud
Skrevet

Ikke vask deg for mye heller, da ødelegger du PH-verdien og kan faktisk få sopp og sår av det også.. Kroppen må få ivareta noe av sin naturlige PH-verdi. Alt med måte!

Sykepleierstudent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...