Gå til innhold

Rumpa har begynt å henge!:-( kan den reddes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært heldig og hatt en fast rumpe, selv med lange perioder uten trening. Nå ser jeg "plutselig" til min store forskrekkelse at den henger litt ja.. :-/ I tillegg til en liten dobbelt-folde under den ene.Kan den reddes, er det virkelig mulig å merkbart løfte rumpa med trening?

Anonym poster: 81f2756f20dfc03a99ddd81d18cc9403

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Klart den kan reddes. Knebøy, utfall, gluteusbridge (?). Husk å øke belastningen etterhvert som du klarer mer.

• Liker 1
Skrevet

Æsj, ble feil. Her:

• Liker 1
Skrevet

Artig video! :-D hehe. Skjønte ikke helt hva du mente før jeg så den nei :-)Men en ting er å få strammere rumpe, men fysisk løftet altså??

Anonym poster: 81f2756f20dfc03a99ddd81d18cc9403

Skrevet

Begynn å løp x antall repitisjoner i trapper, det gjør susen:)

Finn en god trapp i bybildet som er god å trene i.

Anonym poster: f1086e9e96470b1913ae544ec16a15df

Skrevet

Yoga er tingen

Anonym poster: debe323762ef0f004798679db0c8d80d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Glute bridge, knebøy, one-legged cable kickback og bulgarsk utfall sverger jeg til. Rumpa di kommer til å se fantastisk ut ;) Lykke til!

Endret av Enigma90
Skrevet

Jeg syns sykling hjelper veldig. Bruker jo hele kroppen og når du sykler oppover bør du ha på et tungt gir slik at du må stå og sykle. Det som da er viktig er at du har rompe langt bak og rett over setet uten å være borti setet.

Jeg er ikke så glad i å jogge, men gjør det noen ganger. Selv føler jeg sykling er minst belastende.

Om vinteren går jeg alltid på ski(langrenn) og da trener du hele kroppen også, og det er også lite belastende for kroppen.

Utenom at du trener kan du også turne eller drive med yoga. Jeg prøver å gå i bro, og å gå som en edderkopp :D

Skrevet

Men de øvelsene jeg bruker for å bygge opp min bak, er knebøy, super dog, og glute bridge - de er standard hver gang jeg er på trening.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...