Nebula Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Finnes det ikke noen brukbare datingsider hvor man slipper å betale? Har vært medlem av match og andre sider,men de fungerer jo ikke når man ikke betaler. Oo Burde i det minste få kunne svare på mld der,ikke ubegrensa kanskje men ett x antall liksom..
Gjest Lincoln Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Ting pleier ikke å være gratis. Men alle kan jo motta og sende beskjeder til "superbrukere" bare man har et medlemskap. Så dersom du baserer deg på å kun på å kontakte slike så trenger du ikke betale noe. Endret 11. oktober 2012 av Lincoln 1
Steinar40 Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Nettdatingsider leker nok ikke butikk, nei hehe Egentlig ganske kjipt at andre folk skal tjene penger på ens lykke (eller ulykke). 1
Nebula Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2012 Er jo ikke bare "superbrukere" som er intressange. : / Kutta de sidene helt ut etter å ha fått ufine mld av menn pga jeg ikke svarte de.. Ble bare frustrerende.
Eriks Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Og disse ufine meldingene forsvinner når det blir gratis? Det pleier å være motsatt. 1
Nebula Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Nja,nå var det jo mld av typen "ok,overlegne bitch" fordi jeg ikke fikk svart jeg mente. Kan godt tenkes det er andre typer ufine mld man får om det er gratis side. Endret 11. oktober 2012 av Nebula
AnnaKarenina Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 Nettdatingsider leker nok ikke butikk, nei hehe Egentlig ganske kjipt at andre folk skal tjene penger på ens lykke (eller ulykke). Er det pengene som hindrer deg i å registrere deg på nettdatingsidene, Steinar? Selvfølgelig vil aktørene tjene penger når markedet er der. Sukker er ganske ok; der er det mulig for ikke-betalende å få kontakt med superbrukere og omvendt.
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 Er det pengene som hindrer deg i å registrere deg på nettdatingsidene, Steinar? Selvfølgelig vil aktørene tjene penger når markedet er der. Sukker er ganske ok; der er det mulig for ikke-betalende å få kontakt med superbrukere og omvendt. Nei, det er ikke pengene som hindrer meg; selv om jeg ser på det som uheldig. Det er manglende motivasjon som hindrer meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå