AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har lysebrunt hår nå (farget for ca 5-6 uker siden, minicolor) som ligger på en fargeskala rundt 5. Det er en nøytral brunfarge, ikke noe ask eller gyllent i den. Har kjøpt meg hjemmefarge (permanent) i en nøytral 7´er, altså blondt, men ikke veldig lyst. Det jeg lurer på, er om jeg vil få en nøytral blond farge, eller om det vil bli gyllent selv om det ikke er så mye lysere jeg skal bli? Det er denne fargen jeg har valgt http://nelly.com/no/skjønnhet-kvinne/skjønnhet/hårfarge/loréal-excellence-2494/permanent-hair-color-7-211064-3232/ Jeg er vel også litt usikker (selvsagt etter jeg har kjøpt fargen) om jeg vil kle en sånn mellomting, siden jeg helst kler litt kontraster (har veldig kald øyenfarge og hudfarge). Det er vel forsåvidt umulig for dere å svare på Anonym poster: 1a03595d2bea444194a0ce596a27036e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Noen? Anonym poster: 1a03595d2bea444194a0ce596a27036e
Noteknekk Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Hjemmefarging har jeg lite erfaring på så jeg kan egentlig ikke svare på spørsmålet ditt. Men da jeg farget håret fra ganske mørkt til lyst så ble jeg sterkt rådet av venninna mi, som er frisør, om å ikke gjøre det selv men hos frisøren.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Hjemmefarging har jeg lite erfaring på så jeg kan egentlig ikke svare på spørsmålet ditt. Men da jeg farget håret fra ganske mørkt til lyst så ble jeg sterkt rådet av venninna mi, som er frisør, om å ikke gjøre det selv men hos frisøren. Men jeg skal ikke farge det lyst, bare litt lysere. Det er snakk om 2 nyanser. Anonym poster: 1a03595d2bea444194a0ce596a27036e
Minya Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Har du farge i håret fra før av, vil ikke den lysere fargen gjøre noe som helst med håret ditt. Er håret ufarget, kan du lysne det et par nyanser. Når håret allerede er farget, må du bruke avfarging for å kunne lysne det, men med hjemmefarge kan det være ganske riski bisniss. Selverfart, gikk jeg fra mørkebrunt til gulrot på to runder med avfarging, og platinablondt i etterveksten. Det var ikke særlig pent.
2shy Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Har du farge i håret fra før av, vil ikke den lysere fargen gjøre noe som helst med håret ditt. Er håret ufarget, kan du lysne det et par nyanser. Når håret allerede er farget, må du bruke avfarging for å kunne lysne det, men med hjemmefarge kan det være ganske riski bisniss. Selverfart, gikk jeg fra mørkebrunt til gulrot på to runder med avfarging, og platinablondt i etterveksten. Det var ikke særlig pent. Hm, vet ikke helt om jeg er så enig i det, jeg farget det lysere da jeg hadde farge i håret fra før. Om det ble en nydelig farge er en annen sak, men det ble lysere
Gjest kittycat Skrevet 14. oktober 2012 #7 Skrevet 14. oktober 2012 Om det blir gulaktig kan du bruke en lillashampo. Spør hos Vita, der er de kjempeflinke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå